Papilotten

Als je met pappilotten slaapt en de volgende morgen doe je ze uit,
Kan je dan nog je haar kammen zonder dat de krullen eruit gaan?
Die vraag wilde ik nog eventjes weten,
Want anders zou het wel zonde zijn dat je ze erin hebben gedaan en je gaat kammen en ze liggen er dan uit

ik denk het eigelijk niet maar ik weet het niet zeker:P
Ik denk dat als je kamt de krullen er wel een beetje uit gaan

Ja dat denk ik dus ook!
Maar als je het dan niet kamt zit het helemaal in de klit:S

Ja dat is ook wel weer waar :cold_sweat:

jawel je kunt je haren wel kammen hoor;)

Als je je haar nat gecombineerd met mouse speciaal voor krullen met die papilloten indraait en dan een nachtje gaat slapen, zitten de krullen er goed in!

Maar wel een beetje middeleeuws… Dus even met een groffe kam doorborstelen want met je vingers duurt het te lang en daarna even fixeren met wat haarlak;) En in de loop van de dag zakt het toch uit waardoor het er nog natuurlijker uit ziet:)

Dat gaat denk ik heel erg pluizen XD

Je kunt er wel mee slapen hoor, als je maar even een sjaaltje om je hoofd heen doet. Dan gaat het niet pluizen.
Op die ochtend moet je er voorzichtig doorheen borstelen, niet helemaal ruw natuurlijk. Beetje loskammen en schudden enzo. Haarlak erover heen & klaar. Succes!

Whiehie neej hoor;) Gewoon even doorkammen… En besides die mouse voor krullen werkt ook goed tegen pluizen;)

Okee,
De meningen zijn verdeeld(A)

Ik gebruik ze ook.
Na heb ik echt een extreem afrokapsel als ik ze uitdoe en ik sta dan een uur te kammen voor het gewenste resultaat.
maar dan is het ook echt vet leuk! :slightly_smiling_face:

Succes! xx

Als ik het 's ochtends ga kammen gaat het er bijna alweer uit, het ligt er dus aan wat voor haar je hebt. Ik heb heel dun haar.

nu weet ik nog steeds niet egt wat HET BESTE is,

Ligt eraan wat voor een haar je hebt.
Heb je dun haar; dan zou ik het niet doorkammen
heb je dikker haar; dan zou het kunnen. Ik heb dik haar en doe het altijd met mn vingers, eventueel een paar lokjes met een kam (dus geen borstel).

maar ik slaap sowieso niet met papilotten. want dan is het zo’n lange tijd gekrult dat het zo kort word dat ik net op een poedel lijk :slightly_smiling_face:

Haha esmee (A)
Maar zit je haar dan ook niet een beetje klitterig als je er mee ga slapen,
Ik denk dat dat bij mij wel zou zijn ik lig zegmaar
niet echt bepaald stil :stuck_out_tongue:

als je kamt activeer je de krullen.

Met een kam of borstel?

het kan wel,
maar dan blijven ze niet meer in elkaar zeg maar,

nu heb je zeg maar 10 grote krullen, als je het kamt krijg je gewoon aan een stuk zeg maar

tenminste dat was bij mijzo toen ik die dingen probeerde

ligt heel erg aan je haar, dus beter probeer je het gewoon eens uit, in het weekend ofzo. Dan weet je het gelijk voor de volgende keren :stuck_out_tongue:

ik zou zegge… probeer het gewoon een keer :stuck_out_tongue:

ik kam het dan nooit door! want dan zijn alle krullen er weer uit (grotendeels) ik haal me vingers door me haar heen en kneed er daarna nog wat mouse doorheen en dan zit het perfect zonder klitten.