papillotten

hee!
ik heb krullen van nature, maar die zijn altijd uitgezakt en best pluizig.
nu wil ik papillotten gebruiken (dat filmpje van beautygloss is super!) maar ik wil graag zien hoe het er bij jullie uit ziet :slightly_smiling_face:.
en heb je nog speciale tips ofzo? van producten die je gebruikt, of hoelang je het erin hebt laten zitten, en hoeveel papillotten je hebt gebruikt.
ik ga het morgen proberen :slightly_smiling_face: als het er een beetje uitziet, maak ik een foto!
xoxo

Ik heb er momenteel geen foto van, maar ik kan zeggen dat het echt zeer zeer goed werkt ^^

Wat is het eigenlijk?
Of ben ik nou dom?

Heb het nog nooit geprobeert, wil het eigenlijk wel een keer doen. Alleen ik denk dat het dan helemaal uitgaat zakken omdat het te zwaar is voor mn haar -.-

Beschouw dit maar als een up xD

haha okee. meer mensen? :slightly_smiling_face:

Als ik er een beetje moes en haarlak in doet dan hangen de krullen tot bij mijn oren. (Mijn haar is een stuk onder mijn schouders). Ik heb pappiotten van de kruidvat of van de hema, meestal doe ik ze er 's avonds in en slaap ermee. :grinning:

up!

Ik heb ook papilotten, maar om de een of andere rede vind ik het resultaat nooit mooi. Ik prefereer de krultang :headbang2

Same here (:

upupup

ik heb stijl haar met beetje slag.
en ik gebruik af en toe papillotten ik ben erg tevreden
over de krullen die ik dan krijg! ik heb best
dik haar dus ik gebruik ongeveer 15 tot 18. haha
als je ze niet goed draait gaan ze wel kapot (gaat die ijzerdraad eruit)
je kan het best 12 stuks kopen voor ong 3 euro. dan 4stuks voor 1.50 :wink:!
voordat ik papilotten gebruik doe ik mousse in me haar (ik doe het
trouwens na het wassen van me haar niet te nat maar ook niet te droog)
en dan erin die papilotten dan met haarlak en dan slaap ik er mee.
of als ik het voor later op de dag wil mn krullen ongeveer 1 uurtje . :slightly_smiling_face:

p.s. ik weet niet of je deze filmpje ook al heb gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=i4PL_rkt97o van trista (divadivine)
dit filmpje vind ik ook handig!

(+ sorry voor het slechte nederlands maar ben nu niet echt in de stemming(A))

dat is wel mooi dat het boven gewoon plat is zeg maar:)

ga ik ook is proberen!

ik doe het altijd met papier :stuck_out_tongue:
haha
uhm ik heb zo geen foto

up! (:

ik deed het vroeger altijd en toen werkte het goed. maar ik heb het toevallig vorige week weer gedaan en toen zag het er níet uit, maar dat kan ook aan mij liggen. ik leek echt net een poedel. maar om even terug te komen op je vraag, ik had er niks ingedaan want ik heb altijd het idee dat als ik krullen bij mezelf ga maken (bijv. met carmenset of krultang) het eerder uitzakt als ik er van tevoren serum ofzo indoe. =)

wauw dat meisje van dat filmpje heeft mooi haar:O