Papillon Arnhem

Ik weet niet of hij in de goede categorie staat.

Ik wil heel graag nieuwe dansschoenen. Ik kreeg van mijn dansleraar de winkel Papillon aangeraden. Hij vertelde dat ik daar goede dansschoenen kon kopen. Ik vond op de site van Papillon dat er onder andere een winkel was in Arnhem. Ik ga morgen toevallig met mijn moeder winkelen in Arnhem, dus dacht ik laat ik ook langs gaan bij Papillon. Nu is mijn vraag; is de winkel van Papillon in het centrum. Als ik namelijk op de kaart kijk kan ik dit niet met zekerheid zeggen.

Alvast bedankt!

Ik ben nog nooit in Arnhem wezen winkelen maar heb even op Google maps gekeken, en 2/3 straten verder zitten winkels zoals Hema, Men at Work en Bart Smit. Ik denk dat Paplillon wel redelijk dicht bij het centrum zit, maar ik heb geen idee hoe lang die straten zijn :stuck_out_tongue:

Nee dat had ik dus ook en misschien heeft iemand ook een tip hoe ik er kan komen. Kaart lezen is niet echt mijn ding.

Iemand uit Arnhem zelf misschien?

hoi, ik kom uit arnhem
en dat is gewoon in arnhem centrum
je moet het straatje in bij de hema en de grote h&M
als je dan een stukje loopt heb je aan de rechter kan de winkel

Super bedankt!

Als je van het treinstationafkomt moet je die wegdoorlopen, tussen de hema & h&m in en dan zit hij rechts van je :wink:

Dus je moet een weg tussen de Hema en de H&M inlopen, daar zit neem ik aan een weg. En dan rechts, is het dan nog ver vanaf de Hema/H&M?

Het is volgens mij niet in het centrum, maar een klein stuk buitenaf. Het valt wel te doen op loopafstond.

Zou gewoon even op Google Maps kijken…

Dat lukt mij dus niet, ik word daar echt niet wijzer van.

het is een brede steegje tussen de hema en h&m
loop je klein stukje en dan aan de rechter kant
is niet te missen als je hema en h&m hebt gevonden, iedereen in de stad weet waar het is, het is namelijk midden in het centrum dus je vind het wel! :slightly_smiling_face:

Ik koop daar trouwens ook altijd mijn danskleding en schoenen :)x

Het is wel gewoon in het centrum, maar wel in lange zijstraat. (Ik weet het toevallig omdat ik er een tutu voor mijn buurmeisje moest halen haha, verder kom ik er nooit)

papillon is inderdaad een goede winkel met danskleding :slightly_smiling_face:
maar ik weet niet waar die in Arnhem zit :stuck_out_tongue: