Paperback of hardcover

Voor de mensen hier op girlscene die van lezen houden heb ik een klein simpel vraagje.
Wat vinden jullie fijner; een boek met paperback of een boek met een hardcover?
Graag ook de rede waarom :slightly_smiling_face: !

Hardcover. Blijft mijn boek langer mooi vind ik

^ precies

Ik denk dat ik hardcover prefereer qua uiterlijk, het slijt minder snel/de rug breekt niet gemakkelijk, maar een paperback leest net wat lekkerder. Het is me eigenlijk om het even, maar als ik een serie lees moet het óf allemaal hardcover zijn, óf allemaal paperback. Ik kan er niet tegen als het door elkaar staat :’)

Ik ga ook voor de hardcover, dan blijft het langer mooi.

Ik vind hardcover er mooier uit zien (en je boek blijft netter) maar koop altijd paperback omdat het goedkoper is, ook vind ik het wat lekkerder vasthouden.

Dit dus

Paperback leest zo lekker. Ik lees vooral van die bookazines.
Dan boeit het ook niet als ze kapot gaan en ze zijn goedkoper.
Paperback dus.

Paperback. Dat ligt zo lekker in je hand. Bovendien maakt het mij niet zoveel uit als je ziet dat een boek gebruikt hebt.

Vind ik ook! Hardcover is niet normaal duur meestal.

Hardcover. Dat blijft langer mooi en is meestal beter gebonden.
Omdat ik niet veel geld heb probeer ik boeken tweedehands te kopen. Ze zijn vaak nog in prima staat en zeer goedkoop :wink:

Hardcover, het blijft langer mooi en nieuw en bovendien ligt het wat fijner en steviger in de hand. (:

Paperback leest lekkerder, maar hardcover is mooier. Meestal koop ik hardcover ja.

paperback leest zo veel lekkerder. maar het gaat sneller kapot. als een paperback uit elkaar valt koop ik vaak de hardcover

50/50, want hardcover blijft langer mooi en vaak zijn hardcovers ook gewoon mooier. Maar paperback leest prettiger en het is makkelijker meenemen + het is ook nog eens goedkoper.

Hardcover, ligt lekkerder in je handen en blijft langer mooi. Bij paperback krijg je van die ribbeltjes in de rug naar een paar keer open slaan.

Maargoed als ik in de winkel sta pak ik toch eerder een paperback omdat die een stuk goedkoper zijn…