Paper Crown

Wat vinden jullie van het merk van Lauren Conrad: Paper Crown?
Ik vind het echt geweldig, kan niet wachten tot dat je dingen kunt bestellen…
Site: www.paper-crown.com

Hipster :’)

Is het raar dat ik van allebei jullie reacties niks snap? haha

mwah, er zitten wel mooie stukken tussen maar over het algemeen zijn het idd simpele stukken die gewoon goed met elkaar gecombineerd zijn…
maar t is in ieder geval totaal niet mijn stijl dus mij zal het niet veel uitmaken:’)

Oeeh idd echt heel leuke dingen(:
Maar is dat niet heel duur?

Lauren moet echt ophouden met het ‘alles doen.’

Ik vind het leuk.

@broodjekaas1 Dat is zekerweten wel duur!

Dacht ik al o; als ik het geld had…

Sommige stukken vind ik wel mooi, andere weer helemaal niet.

Het is te simpel. Ik vind het echt wel slecht ontworpen.

Ik vind het een leuke collectie
zou bijna alles van de collectie wel dragen, maar de meeste dingen heb je wel eerder gezien bij de H&m of ergens anders zoals die blazers broekjes en blousejes

Mensen gebruiken het wel vaker maar zo raar is het niet hoor, nou mainstream is “te normaaltjes” en hipster is dan weer iemand die zich juist anders kleed dan normaal… zoals ik het begrijp…

Oh de site is best slecht eigenlijk en de kleding vind ik ook niks… heel soms zit er een enkel leuk iets tussen

ik vind het super leuk.
maar inderdaad de meeste artikelen zou je bijna hetzelfde kunnen kopen en dan veeel goedkopen!
zoals h&m oid.

Sommige dingen zijn wel heel leuk, maar die kun je ook in andere winkels kopen (met normale prijzen xD)

Hipsters zijn mensen die alles too mainstream vinden dus. :’)

Ik vind het totaalplaatje wel mooi, maar sommige stuks afzonderlijk vind ik te simpel.

Ik vind het wel leuk eigenlijk

Er zitten best leuke dingen tussen, maar zou t eerder iets vinden dat LC dan voor H&M of Sarah oid zou maken als collectie, niet persee een geheel eigen kledingmerk.