Papa..

Haii,

Mijn vader is heel vaak werken, en soms zie ik hem een hele dag niet. Nou wil ik graag iets leuks met hem doen. Het liefst met het hele gezin. Mama, en mijn 2 kleine broertjes. Het is ook goed als het alleen ik en me vader is.

Wie weet iets?

xx

Tegen je vader zeggen dat je wat leuks wilt doen en of hij daarvoor tijd vrij wilt maken. (:

weekendje kamperen met zn 2en

Luchtballonvaart, karten, bootje huren en varen, lekkere hapjes meenemen op het bootje.

naar de dierentuin is leuk, of uit eten gaan, naar een leuke stad, dat soort dingen.

met z’n 2en maar een pretpark!
maar het is bijna normaal als je je vader een hele dag niet ziet.

Eh, nee?
Ik zie mijn vader elke dag, natuurlijk niet de hele dag maar elke dag wel even.

OT: Pretpark, bioscoop, restaurantje?

niet bij mij thuis :’)
ik zie mijn vader bijna altijd sochtends (tenzij ik uitval heb ofzo). smiddags is hij soms wat later, en savonds zie ik hem eigenlijk altijd. soms heeft hij vergadering, maar dat is eens in de 2 maanden.
maar ot;
je kan iets van een workshop doen, of naar een pretpark, of picknicken, of zoek op vakantieveilingen.nl iets leuks (zijn zoveel leuke dingen, moet je zeker even kijken)

Ik ben met mijn vader wel eens naar de musical van queen geweest vond hij wel leuk maar toch zijn musicals niet zijn ding, maarja queen wel dus dat maakte een boel goed. + ik ben wel eens met hem naar de autoraii geweest, en met mijn moeder naar de huishoudbeurs. Als je samen met je hele gezin iets wil doen kan je een uitje naar een pretpark of attractie in nederland/ duitsland gaan.

Maar kijk even op vakantieveilingen daar staat veel op, bijv een slipcursus of racen op tt of zandvoort.

Naar het dolfinarium ! … Of het blotevoetenpad, als hij meer van dat soort dingen houdt.

gaa met hem bowlen !

Naar een Pretpark is heel leuk! :grinning:

Ik zie mijn vader ook niet vaak, hij ligt nog te slapen als ik weg ga, en hij is op werk als ik thuis ben. Hij komt pas om half 8 thuis, tijdens het eten, gaat daarna meteen achter de computer, of naar een vergadering

Pretpark, dierentuin, uiteten, bioscoop, naar het strand, dagje naar een eiland.

Ik zie mijn vader al zo’n 6 jaar niet :thinking:

-pretpark
-musical
-karten
-bowlen
-paraselen
-wandeling
-fietstocht
-ballonvaart
-kookcursus
-dierentuin
-bioscoop
-uit eten
-het strand
-varen in een bootje
-shoppen(kan best leuk zijn met je vader!)
-kanoeen
-windsurfen

Laten we nou niet doen alsof het normaal is dat je je vader nooit ziet, want dat is het niet punt.

kan best normaal zijn, ik zie m maar 1 keer per jaar.

belangrijke baan, ergens anders wonen etc. etc. kan allemaal

mijn vader is ook vaak weg voor zijn werk dus vraag ook vaak of we even wat samen gaan doen.
vaak gaan we voetbal kijken of naar een wedstrijd (haha handig een gezamenlijke hobby) of soms wat eten of lunchen in de stad.
en samen met gezin is inderdaad leuk om misschien te gaan bootje varen, kanoën, dierentuin of attractiepark ofzo

Ik zie mijn vader helemaal nooit, want ik ken hem niet.
Voor mij is dit normaal, en voor sommige mensen is het normaal dat ze hun vader bijna niet zien, maar voor sommige mensen is het niet normaal.
Ze vraagt toch om leuke dingen te doen? Niet om te horen dat het heel normaal is. Dit is trouwens niet naar of gemeen bedoeld tegen mensen, of naar een specifiek iemand

OT: Wat vind hij leuk om te doen? Bedenk iets wat hij heel leuk vind om te doen, en ga dat doen met je gezin of met zijn tweetjes, of gezellig picknicken in het park