papa ?

ik heb veel problemen met mijn vader. hij is alcoholist, en ik heb daar verschrikkelijke moeite mee. het is ook de rede dat mijn ouders gescheiden. mijn vadere heeft verschrikkelijke dingen gedaan, en met moeite heb ik hem kunnen vergeven. maar wat ik gister hoorde vond ik vreselijk. ik zal het kort vertellen;
mijn moeder was hoogzwanger, en mijn moeder vroeg aan mijn vader of hij de komende dagen niet wou drinken, om haar naar het ziekenhuis te brengen. hij antwoorde daar op ; je belt maar een taxi, of je vraagt de buren of die je naar het ziekenhuis willen brengen. mijn moeder was hier kapot van, en toen ik dit hoorde ook. ik snap niet dat dit mijn vader is. ik weet niet hoe ik met hem moet omgaan, het liefst zou ik hem nooit meer zien. iemand tips wat ik moet doen?

Ik zou hem ook niet meer willen spreken, want het is echt heftig.
Zeg tegen hem dat de drank zijn leven beïnvloedt en je niets met zulke mensen te maken wilt hebben. (als je dat niet wilt tenminste)

Jouw moeder is zwanger van haar zoon? Wat?!

Je moeder hoogzwanger van je broer?
Ik weet even niet wat ik met dit verhaal moet, sorry…

^is ze zwnager vn je broer

woow dat is echt niet normaal!

Ik heb geen ervaringen, maar misschien moet je eens met hem gaan praten, en denken over een afkickkliniek.

Sterkte meisje!

Haha nee, jullie lezen het verkeerd. Die broer van TS zat in de buik van haar moeder, toen haar vader weigerde haar naar het ziekenhuis te brengen.

OT: ik zou niet weten wat je moest doen, sterkte!

Als ze zwanger van je broer is snap ik je pa echt helemaal :"D

Janneke, ik denk dat je het even anders moet verwoorden, dat je moeder niet zwanger is door jou broer, want het leest rot.
Erg rot de situatie waar je in zit, mijn vader was ook alcoholist en ik weet hoe het kan zijn. Misschien kun je het aangeven bij een instantie? Je moet er met iemand over praten, een vertrouwenspersoon…Want dit kan zo niet =( Als je broertje geboren wordt, moet je vader er ook voor het kind zijn en ik weet niet of dat…gaat lukken?

Oh kom op zeg, dat zeg je nu eenmaal zo dat iemand zwanger is van *naam* of “een baby”. ¬¬ Ga nu niet overal op katten, geef dan gewoon geen reactie.

Woon je ook wel eens bij je vader of alleen bij je moeder (aangezien je ouders gescheiden zijn)?

Je ouders zijn gescheiden, maar je vader moet je moeder toch naar het ziekenhuis brengen? en ze “was” zwanger, dus ze is inmiddels bevallen? Wie heeft het dan uiteindelijk gedaan?

ik woon niet bij mijn vader, daar is nooit een duidelijke afspraak over gemaakt.

mag ik even weten van wie je moeder zwanger is? :blush:

^
laatmaar
ik las even niet goed :stuck_out_tongue:

ik las ook niet goed maar zo noemen ze dat idd

Moeilijk he lezen? :’)

^
joh doe niet zo flauw
ik las het alleen niet even goed -,-’

mijn moeder en vader waren toen nog samen , het is zijn kind.