Papa

Heey meiden,

Mijn vader is heeft een eigen bedrijf en heeft het daarom erg druk en is een hele harde werker en dus laat thuis. Ik heb hiervoor heel veel respect. Mijn probleem is dat ik best vaak ruzie met hem heb. Dit vind ik erg vervelend. Ik weet dat mijn vader en ik heel erg op elkaar lijken en daarom botsen. Mijn vader en ik doen nooit iets samen. Ik zou heel graag een keer iets samen willen doen. Ik zou alleen niet weten wat. Want wat kun je samen met je vader doen als dochter? Wat vind zowel hij als ik leuk? Ik wil graag aan mijn vader laten zien dat ik het goed bedoel en dat ik heel veel van hem hou want dat is echt zo!

Alvast bedankt!

Even denken, vind je sport leuk? Ga dan met je pa voeballen, badmintonnen of karten bijvoorbeeld. Heb ik ook gedaan.
Shoppen is geen optie haha

Mijn vader en ik gaan wel ns samen naar de rommelmarkt :")
Misschein een idee?

Paintballen xD? Bioscoop?

Schrijf m anders n brief met wat je hier zegt. Dat je van hem houdt, en dat je weet dat jullie soms botsen en dat je dat vervelend vind. En dat je graag wat meer tijd met hem spendeert.

Mijn vader vind het al leuk als ik voetbal kom kijken samen. *ik vind dat zelf dan ook leuk*
Maar ik denk dat het hem meer om het idee gaat.

M’n vader heeft ook een eigen bedrijf, en heeft het ook best druk altijd. Ik ga wel eens samen met mn vader naar de groothandel. Ik weet niet wat voor bedrijf je vader heeft, maar misschien kun je eens een dagje met hem mee, en wat klusjes voor hem doen ofzo?

Ehm er zijn genoeg dingen te doen toch? Dingen die ik weleens doe met mijn vader: voetbal kijken (hij vind het leuk, ik niet maargoed ;p), shoppen, terrasje, uit eten etc.

Lunchen is misschien ook wel leuk?

Mijn vader wil liever niet dat ik dingen met hem doe, of contact met hem heb. xD

Nu het weer beter gaat worden kun je misschien met hem gaan varen. Er zijn vast wel ergens bootjes te huur voor niet heel veel geld.

hilarisch.

Ik doe heel veel dingen met m’n vader. En dat zijn echt niet altijd dingen die we allebei leuk vinden hoor;) Heel vaak doen we iets wat ik stom vind en hij leuk of hij stom en ik leuk xD. Maar het gaat juist om het idee dat jullie samen zijn;)

Ik ging altijd winkelen met mijn vader. Kleren kopen in het weekend.
Vind ie dat niet leuk? Zowel voor hem als voor jou op pad.
Of voor de zomervakantie op pad om de stad in te gaan?

Als je een hond hebt samen wandelen, dan kan je gezellig kletsen en dingen met hem bespreken.

Wat is daar nou weer hilarisch aan als ik vragen mag?

ik ben een keer met mijn vader naar een voetbalwedstrijd van heerenveen geweest omdat mijn broer niet kon. Daarvoor gingen we dan uit eten. Het was niet echt de leukste avond van mijn leven maar mijn vader vond het heel erg leuk dus ik heb maar even een avondje doorgebeten x]

Ik doe best veel dingen met mijn vader als ik er zo over nadenk. En het zijn ook vrijwel altijd dingen die we beide leuk vinden. Hij rijdt motor, dus ga wel eens met hem mee en dan pakken we een terrasje of we gaan naar motorraces. En hij komt deze week bij mij langs op m’n kamer en dan gaan we samen eten en een drankje doen. Ga ook soms met hem naar de stad als hij nieuwe kleding o.i.d. nodig heeft. En een tijdje terug moest ik ergens heen (vrij ver reizen), dus bood hij aan om me te brengen en zijn we daarvoor nog even uiteten geweest samen.

dat was sarcasme.

Mijn vader en ik doen vrijwel alles samen!
Samen shoppen, voetbal kijken, biertje drinken enzo.
Maarja, mijn vader vind het alleen al geweldig als ik op de bank kom zitten om gezellig te babbelen!
Het gaat om het idee =D

Ik ga vaak de hond uitlaten met mijn vader, is erg gezellig. Maar weet niet of jij een hond hebt? (:
Soms gaan we ook skeeleren! (oké dit klinkt dom, maar is echt wel leuk!)
Of gaan lopen! Soms loop ik, en dan fietst hij naast me als aanmoediging/om te timen/met wat water, ofwel loopt hij en fiets ik. (Voor als je je het zou afvragen: we hebben een compleet verschillend looptempo, dus samen lopen gaat niet xD)

Wat we ook al een paar keer gedaan hebben: een dagje naar een bepaalde stad gaan, en dan deden we 's morgen allemaal musea (vindt hij leuk), gingen we 's middags gaan eten, en dan daarna shoppen in de namiddag (vind ik leuk).

Ik ga heel vaak winkelen met mn vader haha, hartstikke gezellig.
En hij is gek op rommelmarktjes enzo, dus daar ga ik dan ook wel eens mee naar toe.