Papa Roach

Oke…zijn er hier PR-fans?
En geplande concerten / of ooit al live gezien?

Verplaats naar celebs.kijk aub even waar je het plaatst. en sommige nummers zijn waanzinnig

ik ga hun zaterdag zien :grinning:
op waldrock, waar ik nog veel meer artiesten ga zien :grinning:

Hey ik ook! :slightly_smiling_face:
Maar ik ga eigenlijk alleen voor PR, de rest ken ik niet echt :stuck_out_tongue:

Volgens mij heb ik hier nog ergens een cd van hun liggen.
Mn beste vriendin is wel obsessed door hun, maar ik ben geen fan.

:grinning: ik kom daar ook nog voor delain en heaven & hell, (black sabbath zonder ozzy osbourne) want ik hou van black sabbath x’]
maar het gaan natuurlijk ook meer om het festival idee: van 12 tot ergens snachts bier drinken en gezelligheid :slightly_smiling_face:

Het was fakking vet <3.

Papa Roach is awesome <3
Ik ga vanavond naar hun concert in Tilburg <3!

Wat is er met hun gebeurt?

http://headbangersblog.mtv.com/wp-content/uploads/2009/03/paparoach039.jpg

Vroeger waren ze veel cooler:

http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/draft_lens1987397module9536778photo_1212273155papa-roach-band.jpg

‘…This is my last resort’ :V

Yeah…ik snap wat je bedoelt, ze zijn erg veel veranderd. Ik vond ze vroeger ook wel cooler, NOG cooler haha.
Vanavond <3.

Ik vond ze vroeger altijd wel leuk, luister 't nu vrijwel nooit meer. Hollywood Whore vond ik echt een slecht lied…

Een vriendin van mij is er nu heen, in Tilburg =)
Ik vind enkele liedjes wel leuk, Lifeline en Last Resort, maar meer ook niet :stuck_out_tongue:

Ze zijn cuwl
Heb je 27 juni gezien in Atak

Cadeautje van me vriend <33

Wauw zelfs de titel…zuigt.

ik ken hun niet?!

Neh je bent ook te jong om het nu-metal tijdperk bewust te hebben meegemaakt.

Toen de alto’s nog rond liepen in Overzeas en te grote bandshirts. Nu is de wereld emeuwh.

Ja overzeas, broeken, nirvana shirts, t-shirts met foute teksten(ik had ‘barbie is a slut’ :’’’'3) ketting aan je broek.
Those were the days. *kuch*

Haha, ‘het is geel en je kunt erop staan…’ achterkant: een kuikentje hahahihihih. Ja veel te veel kettingen aan je broek, grote skateschoenen, boos zijn op de wereld. Prachtige tijden, oja en kindertent. :'3

‘Het is blauw en ruikt naar Inie Minie: Pino’s vinger’ :'3

Oja grote skateschoenen…met fluoriserende veters…en en en later: gestreepte sokken :expressionless: onder een te wijde broek die 10 cm over je knieën kwam.

Dat mijn ouders me zo over straat hebben laten gaan ._____.