Pap weg, mam nu ook?

Heee,

ik heb nogal een triest verhaal…
me vader is 2 jaar terug overleden… aan een soort van bloedvergiftiging
hij sprak waraal, het begon al thuis toen hij zei er zitten muizen in de kast…
als je zn kamer binnen kwam lopen lag hij altijd in bed met zn mond open…
het ziekenhuis zei altijd jaa het komt goed hij is er binnen 1 week er weer boven op…ja tuurlijk johh daarna zeiden ze dat hij naar een verpleegstershuis moest nou dat zou me vader noooooit gewilt hebben maarja
toen die week erna was het al over
sinds 3 jaar weten we dat me moeder longenkanker heeft, ongeneeslijk
ze heeft vaak in het ziekenhuis gelegen maar dit is wel de ergste keer
het begon op vakantie in limburg ze sliep de hele tijd
en nam haar pillen wel maar dat hielp niet echt
ze moest voor controle naar het ziekenhuis dinsdag nu hebben ze haar gelijk opgenomen…
ik vind het heel erg, want ze lijkt heel erg op me vader
ze praat ook wartaal, ze zei dat ik haar zus was maar ze weet niet hoe ik heet en ineens ging ze duits praten ,me hele famillie is er kapot van het ziekenhuis is ook nog is anderhalf uur rijden zonder file dan
ze ligt ook met haar mond open net zoals papa, ik vind het zo eng
mama kan niks meer zelf dus zeggen ze nu ook over haar dat ze naar verpleegsters huis moet…
pff, ik weet het niet meer, thuis zijn we al bezig om dingen te regelen voor haar begravenis,terwijl ze er gewoon nog is
ik wil helemaal denken dat zij ook nog is dood gaat ):

sorry ik moest ergens me verhaal kwijtt…

X

Wow, wat heftig zeg. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je heel veel sterkte wensen!

Oh jemig, wat heftig. :frowning_face:
Ik vind het altijd heel erg om dit soort verhalen te lezen, het lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken. Ik wil jou en de rest van de familie echt heel erg veel sterkte wensen.

Heel veel sterkte. Mijn moeder is volgende week ook alweer twee jaar geleden overleden en mijn vader alweer 15 jaar geleden.

Hopelijk heb je veel steun aan familie en vrienden.

Veel sterkte meisje, vind dit echt heel erg zielig voor jou en je familie :frowning_face:

Heel erg veel sterkte, ik vind het echt heel naar voor je :frowning_face:

Jeetje wat vreselijk. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!