Paolo Nutini <33

Heej!

Vinden jullie Paolo Nutini (van New Shoes) ook zo’n leuke jongen? =D Ik vind hem in ieder geval hot :smiling_face_with_three_hearts: :stuck_out_tongue:
Hij ziet er leuk uit, kan live zingen en z’n liedjes zijn leuk!
Praat hier over hem!

Foto’s:

http://www.stormmodels.com/images_models/3193/Paolo_7.jpg

http://www.paolonutini.com/_graphics/gallery/150zm.jpg

Het nummer is wel grappig

Ik vind hem niet zo heel knap, heb eerlyk gezegd ook nog nooit wat over hem gehoord :astonished:.
X

k ken hem niet =$
maar op de laatste foto is hij wel heel lief :stuck_out_tongue:

Ohh, is er dan niemand die hem kent? xD

Ga snel wat liedjes van hem downloaden!

New Shoes
Last Request *heel mooi*
Jenny don’t be hasty

die zijn leuk!

Jaaa hij’s leuuk!:slight_smile:

Ik hóú van zijn liedjes, hij heeft een heel mooie stem! ‘New shoes’ is echt leuk, hij zingt zo, hoe zal ik het zeggen, relaxt :grinning:
(Er stond een hele tijd geleden een stukje over hem in een of ander tijdschrift, de Ellegirl geloof ik…)
Hij ziet er op zich best goed uit, maar voor mij is hij niet niet het type waar ik op zou vallen :angel:

New shoes en jenny don’t be hasty zijn erg leuk. Maar de rest van het album is eigenlijk beetje ruk…
En ik hoorde zijn live nummers op de radio (van het pinkpop optreden), hij zingt dan echt lelijk!! Beetje zoals Dinand Westhoef, maar dan lichtelijk italiaans ofzo…
Maar op z’n cd kan hij wel weer goed zingen…

Gaat wel… lijkt beetje gay met dat kapsel :blush:

Vind je? ik vind zijn kapsel koel :grinning:

@ Lerem
Ik heb ook een paar live liedjes op m’n mp3, maar daar zingt ie wel mooi :stuck_out_tongue: Dus misschien had ie op pinkpop een slecht dagje? xD

Heel knap is ie niet maar ze liedjes zijn echt super!

Niet verkeerd hoor :slightly_smiling_face:

Hij maakt wel leuke catchy liedjes en is zeker niet verkeerd maar hij heeft wel dikke lippen :confused:

Whiejj, ik vind hem zoo lief :bowing_man:
These Streets vind ik een heel mooi nummer…

Ik vind hem niet echt knap, op zich wel leuke liedjes.
Haha op Pinkpop was hij óf dronken óf stoned óf allebei:P

Ahhh ik vind hem gewoon geweldig! <3 :bowing_man:

Ik ken hem niet xD

Hij ziet er wel leuk uit.
Zal zo ff wat liedjes van m downloaden ^^

Hmm Nog nooit van hem gehoord :grinning:

Whaha, ik heb net even wat filmpjes van hem op youtube gezien, hij was inderdaad hartstikke stoned of dronken joh xD