panty/sokjes in pumps of ballerina

hee dames

ik wou eigelijk weten wat jullie doen met pums en ballerina of je daar wel of geen panty of panty sokjes in aan doet van wegen het zweten of makkerlijkere zitte

x

ik heb nooit pantysokjes aan… heb in ballerina’s wel vaker zweetvoeten maar dat lijkt me met pantysokjes nog erger :stuck_out_tongue:

ja dat vroeg ik me dus af wat nu beter is want ja panty sokjes kunnen het wel een beetje opnemen daarom

tjaa geen idee eigenlijk… ik heb het niet echt geprobeert dus ik zou het niet weten. Ik heb meestal teenslippers aan dus dan heb je dat niet…

ja ik weet het ook niet miss uit ervaring met panty in laarzen of iets dusja weet niet

ik koop meestal wel die echt passen bij me huidskleur maar die zijn wel iets duurder ma help goed maar hoe doe jij dat in pumps enzo dan

Als ik pumps aan heb heb ik altijd een panty aan. Soms een zwarte, ligt er net wat ik aan heb, maar als ik ze onder een broek aan heb gewoon huidskleurige. Zit veel fijner dan zo met je blote voeten er in.

en draag jij dat vaak dan of?

ik doe eigenlijk altijd zonder, krijg juist zweetvoeten van die dingen :stuck_out_tongue: zit ook veel lekkerder vind ik :slightly_smiling_face:

oke dan ja soms wel soms niet maar je ziet het toch wel heel veel of ben je dat niet met me eens

Ik doe er meestal wel van die pantysokjes in aan ja. Het zweet dan toch net wat minder(tenminste voor mijn gevoel.)

ja dat had ik dus ook het gevoel maar hoevaak draag jij het zo en ook echt in de zomer dan

Ik denk dat het ook heel erg verschilt per persoon, wat ‘beter’ is.
Ik heb zelf voeten die totaal niet zweten, dus voor mij heeft het geen zin. Ook vind ik het er niet beter door zitten ofzo dusja.

zelf draag ik ook wel panty sokjes in ballerina’s en pumps maar dat gaat zweten idd. ik heb ook een soort van sokjes die ik ook wel draag by ballerina’s je ziet ze niet als ware, en het zweet lang zo erg niet vindt ik. Je kunt ze kopen by action.

Als je de juiste panty hebt (juiste kleur, glad en zonder glans of glitter) kan het prima. Ik glip dan zelf uit mijn schoenen en draag ze daardoor niet, maar als jij het fijn vindt zitten, draag je het toch gewoon?

ik doe nooit van die huidskleurige pantydingen aan, vind het lelijk en vind het niet vervelend om met blote voeten in hakken te lopen.

Ik draag echt wel pantysokjes of iets dergelijks.
Want anders staat het bij mij sowieso niet mooi :’)
En ik krijg er dikke blaren van :stuck_out_tongue:

ik draag er panty sokjes in, of gewoon blote voeten
en als ik het erg koud heb draag ik er zwarte sokken in.

Ik draag in ballerina’s altijd van die teensokjes, maar die komen ook rond je hiel, langs de buitenkant van je voet dus! Enkel zie je die vaak in die ballerina’s van tegenwoordig, die zijn vanvoor zo diep "uitgesneden’ aan je tenen dat je de sokjes ziet, met blote voeten snap ik niet hoe iedereen dat doet, heel je schoen wordt dan nat van het zweet, gaat stinken en doet lastig aan mijn tenen, blaren enzo! In mijn enige paar hoge hakken doe ik van die huidskleurige pantysokjes aan (met een broek dan), anders met een panty! :slightly_smiling_face: