Panty-Problemen

Hoi allemaal!
Overmorgen (DONDERDAG 16 DECEMBER) heb ik een Kerstgala op school.
Nou, ik ben er helemaal klaar voor; haarbandje -check- armbanden -check- nagellak -check- schoenen -check- makeup -check- jurk -check-

MAARRR’’
Ik heb vandaag even snel een panty gekocht bij de hema.
# Zwart matglanzend (ofzo) 15 Den. #

MAARRR’’
Ik heb een bruinachtig jurkje, ik weet niet echt hoe ik de kleur zal omschrijven, bij Asos stond dat het ‘Mink’ was. De foto op asos is niet echt representatief, want in het echt is ie veeeeel donkerder, dus geen link ;x

DE VRAAG;
De panty die ik nu heb? (Zelf vind ik hem iets te donker ;x)
Of nog snel een huidskleurige kopen .?

Liefs!

Huidskleurige kopen.
Maar wel eentje die echt bij je huidskleur past.

Als je zelf al zegt dat je die panty die je nu hebt te donker vindt een huidskleurige kopen? -als ik jou was zou ik er voor de zekerheid 2 kopen, als er dan een ladder inkomt kun je nog wisselen-
Veel plezier op je kerstgala :slightly_smiling_face:!

Ik persoonlijk vind huidskleurige panty’s echt niet mooi, dus dat zou ikzelf sowieso niet doen. Ik had vorig jaar een grijze panty, is wel moeilijk te krijgen, maar vond ik bij mijn jurkje veel mooier dan zwart. :slightly_smiling_face: Ik weet alleen niet of het bij jouw jurkje ook mooi is… Veel plezier alvast donderdag! :slightly_smiling_face:

Als ze echt goed overeenkomen met je huid is het mooier dan een zwarte.
Ik heb ook een foto van mezelf op Kerstbal (ik had hem vrijdag) en je ziet echt niet dat ik een panty aan heb.

Hmm…
in ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Doe waar jij je goed bij voelt :slightly_smiling_face:

Bij de V&D hebben ze álle kleuren van de hele wereld en die panty’s zijn maar 10 euro ofzo.

Ik zou echt geen huidskleurig aan doen. Je hebt nooit een kleur die precies goed is, en vaak glanzen ze ook nog zo, dan heb je van die omabenen. Is geen panty geen optie?
Als je echt een panty aan wil, dan zou ik voor een soort taupe/grijzige gaan.

bij v&d en bijenkorf moet je vragen aan de verkoopsters of ze je helpen, want ik kan zelf nooit de goede vinden tussen al die panty’s, ik heb nu altijd dezelfde panty in huidskleur en je ziet niet eens dat ik er eentje aan heb. je betaalt wel wat meer dan bij die hema panty’s (tussen de 7 en 12 euro) maar dan heb je wel echt een goede :slightly_smiling_face:

ik zou het ook aan de verkoopster vragen. ik koop er meestal van Falke, die kosten rond de 10 euro maar dat zijn er echt goeie en die gaan niet zo gauw stuk als de goedkope. als je niet wil dat ze glanzen zou ik “pure matt” nemen, als de verkoopster je dan de juiste huidskleur kan geven, zie je nauwelijks dat je een panty aanhebt. als ze wat glans wil, zou ik “seidenglatt” nemen. succes

Ik vind zwart bij bruin niet mooi dus ik zou dan huidskleur doen haha, en anders geen panty

zwart sowieso.
ik ken weinig kledingstukken die lelijker zijn dan huidskleurige panty’s.

dat je heirvoor een topic moet openen zeg.
hoe duur is een panty? niet duur.
is een huidskleurige panty voor later nog handig? tuurlijk, die dingen bewaar je je hele leven nog.
vind je de huidige mooi? nee, dus dan doe je hem liever niet aan.
MOEILIJK MAN

hm, geen?

Please, doe niet zo kattig, als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan maar helemaal niets.

Anders draag je geen panty?

Bruin jurkje met zwarte panty? Nee, dat vind ik niets.
Een huidskleurige panty vind ik juist mooi! Als je denkt dat je die voor de rest niet gaat dragen, is een panty van de hema prima!

ik zou huiskleurig doen. en dan koop je hem heel groot zodat je hem altijd kan dragen…

Hoe is je galabal geweest? Wat heb je nu aangetrokken?