panty onder galajurk

wat voor soort panty dragen jullie onder een galajurk? ik vind zelf zonder namelijk altijd wel het mooist :slightly_smiling_face:

huidskleurig, toch wel wat warmer en je ziet het toch niet in het donker !

Ik had onder de mijne een lichtgrijze, maar die kleur paste gewoon zo perfect bij mijn jurk!
Ik zou gewoon een huidskleurige voorderest doen …

Helemaal mee eens.

ZWART! Niet huidskleurig! Dat is echt niet mooi.

het is al december, en blote beentjes zijn dus een beetje koud.
het is geen cocktailfeestje.
Ligt maar net aan welke jurk je hebt, ik zou iets van grijs of zwart doorschijnent doen, en anders gewon een huidskleurige pantys

ik had onder mijn galajurk een zwarte panty met bloemenprint erop aan, vond het niet zo geslaagd (en was ook te warm)… had hem toen ik op het galabal was weer uitgedaan haha :stuck_out_tongue:

als je binnen een gala hebt zou ik gewoon blote benen doen, dat deed ik ook altijd, en ik was altijd de enige die niet de hele avond die panty omhoog aan het hijsen was :stuck_out_tongue: (moet je alleen wel even een auto regelen die je wegbrengt anders is het te koud haha) maar anders zou ik denk ik een zwarte aandoen. maar ik denk dat dat ook ligt aan wat voor kleur jurkje je hebt.

Een huidskleurige,
maar ik vind niks mooier, maar een zwarte of grijze vind ik 3x niks, vind ik niet chique staan.

huidskleurig. (als je dan een blauwe plek of iets hebt zie je dat ook minder hihi)
en anders heel licht zwart, maar dat ligt aan je jurk.
ik kies toch voor huidskleurig (:

ik vind zonder ook het leukst
als je buiten bent is het wel even koud
maar binnen valt dat altijd wel mee

+1

Ik had huidskleurig =).

Als je iets onder je jurk wilt dragen dan zou ik kiezen voor zwart, maar het mooist vind ik zonder legging…

ik had zwart

legging = niet panty.
:roll_eyes:

absoluut! zonder panty ziet er echt niet uit. En dan liever een zwarte met een lage denier i.p.v. huidskleurig.

Zwarte panty!