Panty moet ook comfortabel en goed zitten

Hallo,
Een nieuwe panty die niet comfortabel of goed zit ? Ken je het probleem ?
Hij mag bijvoorbeeld zeker niet gaan afzakken, niets is vervelender of voelt oncomfortabeler.
Dat kan al als je niet echt dik bent maar ook vrij groot.
Is een XL van dat merk gemaakt voor iemand die dik is ? of voor iemand die groot is ?
Graag reactie van wie het probleem ervaren heeft maar het kon oplossen

Ik heb hier geen last van. Wel dat ik ze na 2 of 3 gebruiken kan weggooien, omdat ze kapot gaan

Ey, ben ook lang aan het zoeken geweest naar panty die ook lekker zit die ook nog betaalbaar is.
Koop de pantys nu bij de Hema en altijd een maat groter. Gaan best wel lang mee maar niet zo lang als een duurdere panty van Falke of so.

1 like

Er zijn veel merken en tegenwoordig ben je niet afhankelijk van een fysieke winkel maar kan je online bestellen. Daardoor kan je andere merken proberen. Zeer goed bevonden : marcmarcs Comfort 40 den. Je ziet het ook aan ratings van de gebruiksters dat ze er zeer tevreden over zijn.

Jijzelf verkiest dus HEMA panty’s boven Anni Rolfi panty’s eigenlijk ?

Het valt me op dat er wel veel vragen zijn over panty’s. Klinkt alsof er een panty fetishist actief is. #justsaying :roll_eyes:

^^Na de ondergoed fetish

slotje?

1 like

Van Hema en Falke weet jij uit ondervinding dat het comfortabel zal zitten ?

Na 2 of 3 gebruiken al weggooien, dan is het kostelijk er te dragen toch ?
De fijne met weing denier zijn wel kwetsbaarder natuurlijk. Koop je die dan het vaakst ?