panty met all stars?

Ik heb een hele leuke panty gekocht. Hij is tot iets onder de knie zwart en is daarboven doorzichtig zwart met een strikpatroontje. Niet gewoon een simpele panty, dus.
Die wil ik dus graag zaterdag onder een zwart rokje dragen. Maar het probleem is dus, welke schoenen doe ik daarbij? Ik heb niet echt ervaring met panty’s.

Zwarte of witte hoge all stars, kan dat? Of is dat heel erg fout?
Verder heb ik nog van die zwarte open schoentjes met een lage hak, maar dat is niet ideaal want ik moet zaterdag waarschijnlijk ook op gras lopen. Is niet heel vreselijk, want de hak is breed en maar 4 centimeter, maar toch draag ik liever iets plats.

Dus: Panty met patroon met hoge all stars, heel fout of kan dat wel?

zaterdag is de weerverwachting toch 29 graden ofzo?
Ik zou helemaal geen panty aandoen dan.

maar goed.
zwarte all stars kan prima denk ik

Het is pas 's avonds als het afgekoeld is. Maar bedankt :slightly_smiling_face:

Een panty met patroon vind ik meer iets voor de winter en niet een warme zomeravond eigenlijk. Ik zou dan eerder met blote benen gaan:

http://s3cdn-test-lookbooknu.netdna-ssl.com/files/looks/medium/2014/11/12/4144145_image.jpg?1415809617

Ik dacht meer, omdat het rond 12 uur 's nachts flink afgekoeld zal zijn, dat blote benen te koud zou zijn. Ik gok dat het dan rond de 19 graden gaat zijn

Ik vind het kunnen hoor! Ik had vroeger naar school altijd Allstars aan, met een rokje/panty.

1 like

Dit inderdaad en ik denk niet dat het heel erg afkoelt, aangezien de volgende dag weer 30 graden wordt en met 18 graden kun je ook nog blote benen hebben :slightly_smiling_face:

Maar de zwarte all stars inderdaad, kan wel gewoon!

Zwarte allstars kan gemakkelijk! Vind dat altijd lekker sportief over komen bij een outfit! :slightly_smiling_face:

kijk naar de stijl kan zeker

en voor mij kunnen altijd panty’s winter als zomer als je jou er goed mee voelt aandoen…
zeker voor elk weer is er een panty van 5 denier tot 300 den…

Oud topic, slotje