Panty/malliot met ballerina's?

(Ik vind het niet erg in het vind-ik-leuk topic passen)

Vinden jullie het mooi om als je een rokje/jurkje aan hebt en een panty om daar dan ballerina’s onder aan te doen? Of is dat raar?

Dat is vrij normaal, onder een panty heb ik vaak hakken, laarsjes of lage sneakers aan, maar dat ligt eraan dat ik niet van ballerina’s hou, maar het kan prima hoor.

meestal heb ik dus ook van die fijne sneakerschoentjes eronder, omdat die zo half open half dicht zijn.

Ik doe dat heel vaak hoor. Vind het leuk staan.

Ik draag dat wel eens ja, gewoon een leuk jurkje of rokje en dan met een panty en ballerina’s, kan prima hoor (:

Al ligt het wel een beetje aan het soort rokje of jurkje vind ik, ik vind het leuker bij wat lievere kledingstukken, dus met bijvoorbeeld een schattig printje of iets met een wijduitlopend model

Ik vind het wel leuk staan, zelf heb ik het alleen nooit aan want ik om de een of andere reden echt niet op ballerina’s lopen.

Ja vind ik wel kunnen. Ik vind een doorlopende panty vaak mooier bij ballerina’s dan eentje die zo opeens bij je enkel stopt :'D

Ik vind dat wel leuk

kan makkelijk!

ik vind dat leuk staan

Als het maar geen huidskleurpanty is.

Ja, kan makkelijk!

Wat is daar nou raar aan …

Ik vind het persoonlijk niet mooi. Maar het is vrij normaal, tenminste ik zie mensen vaak zo rond lopen.

Ik vind het wel kunnen, maar draag het zelf niet omdat ik dan heel klein lijk. Ik draag alleen pumps of laarzen onder een panty.

Panty’s lopen altijd door, als hij stopt bij je enkels is het een legging ;p

Nou we het toch hierover hebben…
Ik moet voor m’n werk als serveerster zwarte schoenen dragen… aangezien ik een moeilijke maat heb (maat 35) kan ik vaak niet zo gauw schoenen vinden, die ook nog eens lekker zitten of mooi zijn.
Nou heb ik vandaag deze schoenen gehaald (wel neppe allstars, maar dat boeit niet, het ging me om de dikke zool)

http://www.grotemaatschoenen.nl/imgsrc/540/2400/user/img/shop/dscn4700.jpg

Kan dit onder een zwarte panty en is het geschikt om deze als serveerster te dragen? Of moeten ze helemaal zwart en mogen het geen sportschoenen zijn? Want, dan vraag ik me namelijk af wat er dan nog meer onder een panty kan (ballerina’s slip ik vaak uit ivm kleine voeten… normale zwarte ballerina’s kan ik nergens vinden in maat 35)
Hoop dat iemand me kan helpen.

sowieso wel :slightly_smiling_face: