Panty in open pumps.

Ik heb volgende week een gala en dan wil ik dus open schoenen aan onder mn jurkje, maar ik wil natuurlijk wel een (huidskleurige) panty aan.

Alleen ik heb zelf alleen maar panty’s met zo’n verdikt stukje bij je tenen en dat vind ik écht niet kunnen in open pumps?

Het zijn zegmaar van die sandalen dus dan zie je dat stukje helemaal lelijk zitten…
Bestaan er ook panty’s zonder zo’n stukje?
En waar kan je die kopen dan?

ja die bestaan er wel volgens mij
de hema heeft veel verschillende, misschien zit daar er eentje bij?

ze bestaan denk ik wel, en anders moet je dat stukje vanvoor er gewoon afknippen!

Afknippen? Dan heb je ineens halverwege geen panty meer, dat staat toch ook heel raar? :stuck_out_tongue:

ja die bestaan, ik weet alleen niet meer waar ik ze gezien heb je moet gewoon even een beetje rondkijken bij hunkemoller, h&m, hema enz.

Die verkopen ze gewoon bij de V&D van Oroblu. Zijn alleen extreem dun, dus pas op want voor je het weet heb je een ladder! Ze zijn 9,90 per stuk geloof ik.

ik zag ze laatst bij hema!

inderdaad, bij de hema.

Die van de H&M hebben dat ook niet.

Die hebben weer geen huidskleurig en we hebben ook geen h&m/v&d in de buurt, dus ik ga morgen even kijken bij de hema en hunkemoller.

Hmm, ik heb pantykousjes en een huidskleurige panty die dat niet hebben, alleen ik heb de mijne van de Primark, dus daar heb je waarschijnlijk niet zo veel aan.

Misschien bij de H&M of de Zeeman o.i.d?

Ik heb ook open pumps en knip altijd een huidskleurige panty een klein stukje kapot, haha gaat altijd prima hoor!