Panty en open schoenen

Misschien dat hier al een topic over is, maar ik kon het niet vinden.

Als jullie open schoenen dragen, gladiator heels bijvoorbeeld met een open teen, onder een jurkje/rokje, hoe doen jullie dat dan met panty’s of maillots? Want ik vind het altijd zo apart staan als je dan dus je panty of maillot ziet bij je tenen.

ik draag eigelijk nooit panty’s in open schoenen
dus kweet eiglijk niet

Dan doe ik geen panty of mailloit aan want dat vind ik niet leuk staan. Die draag ik alleen bij dichte hakken of ballerina’s.

xx Denise JustPink

Ja, ik meestal ook. Maar ik vind het zo zonde als het wat kouder is dat ik dan bepaalde schoenen niet kan dragen omdat zonder panty of maillot m’n benen er af vriezen =P

koop een legging? is nog warmer ook.

ik vind het ook niet echt staan ofzo, een legging staat dan beter denk ik…

ik had het alleen met gala, ik had van die pumps met open teen maar ik had best een kort jurkje dus ik dacht ik doe dr toch maar een panty onder maar dat zag toch bijna niemand omdat de pumps ook zwart waren

Legging…

Ja, daarom, ik vind het ook niet mooi staan. Ik had ook al gedacht aan een legging, misschien dat ik dat toch maar eens ga proberen…Eens zien of dat leuk staat.

Ik ga de panty uitzoeken die van die tenen heeft weetjewel net als van die teensokken maar dan teenpanty’s en dan het je het dan echt níet kan zien. Dat lijkt me vet tof jongennn en dan word ik vet rijk hoop ik… Maargoed zolang ik dat nog niet heb uitgevonden zou ik maar gewoon een legging erbij doen!

Ik vind het wel kunnen hoor, zolang je het maar niet echt ziet :slightly_smiling_face:

Ik doe dat altijd, ik haat leggings. Ik vind het niet lelijk hoor.

Ik heb met leggings altijd het idee dat zo stom staat: een legging, klein stukje bloot been, schoen. Maar goed, dat kan aan mij liggen =P Ik heb wel eens gedaan dat ik gewoon een grijze maillot aanhad en dan open toe shoes eronder, maar ik weet niet, heb altijd het idee dat ik vreemd word aangekeken (nou ben ik wel echt een schijterd hoor, als het op kleding aankomt, dan ben ik echt saai omdat ik niets durf =P).

haha, dat vind ik ook zo raar legging, stukje been, schoen.
daarom weet ik ook niet of ik een rokje met legging of panty aan moet doen? en dan ballerina’s eronder.

Thank god, dan ben ik tenminste niet de enige die dat apart vind:P Mja, bij schoenen waar je niets van m’n voet zelf ziet (afgezien van de bovenkant in pumps dan) doe ik gewoon lekker een panty of maillot gaan ofzo, maar als je m’n tenen kan zien dan word het gelijk weer een heel ander verhaal (en ikheb super lelijke tenen, dus die verberg ik het liefst als het even kan:P) -.-’’

ik vind dat je dat met een lange legging moet doen, geen panty ofmaillot

nee dan zie je dat randje waar t genaaid is en dat is lelijk

ik draag nog geen hakken, maar ik vind het wel kunnen !

ik heb geen gladiators
wel ballerina’s waarin ik de panty gewoon indraag?

Ik draag geen panty erin, dat vind ik niet mooi. Leggings zijn wel mooi maar dan wel tot je enkel vind ik

Ik zou gewoon een legging aantrekken.
Een keertje had ik alleen nog een zwarte panty, toen heb ik de voeten er af geknipt en de onderkant een beetje opgerold,Dat Leek heel erg leuk :wink: