Panty dragen

Hallo allemaal,

Tot aan vandaag volgende ik dit forum zonder account, maar nu heb ik toch een vraag.
Bij de foto’s over outfit van vandaag staan (zelfs met dit warme weer) veel foto’s van meiden die een panty dragen. Sinds een half jaar draag ik ook pantys en het bevalt me goed.
Veel vriendinnen en andere meiden vinden panty juist ondingen die alleen maar afzakken.
Ik vind het juist erg mooi staan en ook nog eens fijn zitten.

Mijn vraag is dan ook wat jullie er van vinden.

• Dragen jullie het omdat het soms moet i.v.m. de kou, maar heb je er een hekel aan?
  • dragen jullie het omdat je het mooi vind, maar maakt het je verder niet uit om te dragen?
  • dragen jullie het omdat je het fijn vindt zitten?

Hebben jullie verder nog tips om er voor te zorgen dat een panty niet afzakt? Kreeg al als tip om m’n slipje over m’n panty te dragen. Dit werkt wel, maar kreeg nogal rare reacties tijdens gym.

groetjes,

Niki

Ik draag gewoon panty’s als het te koud is voor blote benen. Wat ook fijn werkt is gewoon je panty over je onderbroek doen en er dan zo’n zwart kort elastisch broekje over te doen, ook fijn als je een rokje aanhebt, haha :’’).

Haha, ik draag vandaag ook een panty… Ik heb nl. hele witte benen en anders moet ik ze ook insmeren want anders verbrand ik natuurlijk. Ik heb wel een voorkeur voor gekleurde panty’s ipv huidskleurige, dat vind ik dan weer minder.

Maar de 1 draagt ze dus omdat het koud is, de ander vanwege witte benen.
Dus jullie dragen het niet omdat het fijn zit?

Heb echt het idee dat ik de enige ben die het erg fijn vind zitten…

ik draag bijna elke dag een panty ja want ik hou er niet van om met blote benen te lopen
ik vind ze trouwens niet vervelend zitten, ook niet bijzonder fijn ofzo ik merk er gewoon vrij weinig van als ik m aan heb

ik vind het niet ongemakkelijk of zo, maar bij warm weer draag ik liever geen panty dan een dunne panty omdat ik dat iets lekkerder vind zitten.

Ik draag ze alleen als het te koud is voor blote benen. Vind ze eigenlijk totaal niet lekker zitten.

Ik vind ze eigenlijk ook best fijn zitten. Ik draag ze voornamelijk omdat het anders te koud is, maar ik vind een panty ook altijd mooi staan onder een jurkje ofzo :slightly_smiling_face:. Dan is het naar mijn idee ook wat geschikter voor school of werk.

En afzakkende panty`s heb ik nooit last van :astonished: kopen jullie ze dan niet te groot?

uhm, Nee, volgens mij koop ik ze niet te groot.

Ik ben 1.83 en panty’s zijn voor mij altijd te kort waardoor ze afzakken. Vroeger verkocht de hema een soort speciaal voor mensen boven de 1.78, maar die verkopen ze dus niet meer. Sindsdien nooit meer een goede tegen gekomen.

Ik draag met dit warme weer geen panty’s omdat het dan zo zweterig zit, maar normaal draag ik wel altijd panty’s, ik vind ze heerlijk zitten! Ik trek ze lekker hoog op tot over m’n navel en dan blijft het ook nog goed zitten haha.

ik haat die dingen omdat ze bij mij altijd afzakken en kapot gaan.

Ik draag ze ook wel omdat ik erg witte benen heb… Zo worden ze natuurlijk nooit bruin, maaar anders moet ik altijd met zonnebrand smeren enzo. Heb ik geen zin in en bij veel jurkjes staan een panty ook wel leuk. Qua comfort… Ik heb er geen hekel aan en vind het niet vervelend. Ik kan ook alitjd vrij makkelijk panty’s vinden die gewoon goed zitten en ik neem altijd dikke panty’s die trek ik nooit zo snel stuk. Maar qua echt lekker zitten draag ik liever een legging.

Ik vind het vreselijk zitten want als ik een keer iets onverwachts doe zit er al een ladder in dus ik loop echt voorzichtig en alles en ew

@ dickerina dat is inderdaad wel zo :stuck_out_tongue: heb ook al vaak genoeg kapotte panty`s gehad door een houten bankje ofzo. maar laatst was het lekker weer en ging ik gewoon op mijn jas of vestje zitten, dat scheelt ook!

@ onomatopee ik trek ze inderdaad ook zo hoog op! verhult ook nog een beetje een buikje :stuck_out_tongue:

de zon gaat gewoon door een panty heen hoor (tenzij je ook van die dikke aantrekt in hartje zomer… wat ik me niet voor kan stellen want dat is echt heel warm ik draag die krengen als het sneeuwt)

Ik ben zelf niet echt een fan van panty’s :x Ze zitten wel okay, mijn benen lijken er egaler en bruiner door en het is net iets warmer, maar ze gaan zo achterlijk snel kapot… Ik draag ze daarom alleen voor presentaties op school en feestgelegenheden zoals kerst. Voor de rest doe ik er meestal geen moeite mee. Is het te koud buiten? Dan trek ik een maillot aan. Veel warmer en die gaan ten minsten langer mee :stuck_out_tongue:

Blij dat ik niet de enige ben die een panty heerlijk vind zitten. Begon me even zorgen te maken dat ik de enige was :wink:

Ik draag bijna nooit panty’s, als ik ze draag zijn het zwarte die bijna niet doorschijnen want anders vind ik echt heel lelijk. En dan moet het wel onder een jurkje of zo en niet onder een korte broek.

Ik vind het niet zo mooi en ik vind het niet lekker zitten.
Eigenlijk draag ik ze dus alleen in de winter als ik per se een jurkje aan doe, maar besef me net dat ik dan eerder maillot aan doe dan zo’n stomme panty.

Met dit weer loop ik gewoon met blote benen :slight_smile:

Nou, ik draag gerust ook een dikkere panty in de zomer hoor, die vind ik gewoon mooier. En in de winter draag ik echt broeken, veel te koud anders.