Panty advies nodig

Hoi!
Ik heb volgende week een gala en onder mijn jurkje wil ik een panty dragen. Maar je ziet het denk ik al aankomen: het wordt dan de eerste keer dat ik een panty zal dragen.
Ik ben vandaag wezen kijken voor panty’s maar ik merkte op dat het allemaal begon bij grotere maten. Op andere forums heb ik gelezen dat je panty’s groter moet kopen, maar ik durf dat toch niet helemaal aan haha.
Opzich ben ik niet zo heel groot(1.58) en breed. Ik ben bang dat ik dalijk een te grote panty koop en hem dus niet meer kan ruilen. Dus kunnen jullie mij misschien advies geven wat ik het beste zou kunnen doen? Daarnaast twijfel ik tussen dernier 20 en 30. Wat vinden jullie zelf mooier/fijner?

ik had eentje gekocht in m (heb ook maat m) en dat leek op iets wat een kindje van 3 aan zou doen. voortaan koop ik ze maat L en dat gaat :slightly_smiling_face:

bij zeeman hebben ze wel goeie (en goedkoop), ik zou 30 den doen als je een bleke huid hebt, anders 20.

ik zou 20 denier kopen! en dan idd een maatje groter! dat had ik met mijn gala niet gedaan gewoon op de gok een 34/36 (ben 1.63 en ook heel smal) paste hij niet !!!

wat een drama ! uiteindelijk huidskleurige panty van me zus aangetrokken die net niet goed qua kleur en kwaliteit was! dus ik zou maatje groter doen en vind 20 den niet iets mooier vaak

Bij de hema heb je zo’n tabelletje op de achterkant van zo’n panty waar je je gewicht en lengte kan zien en zo zie je welke maat je nodig hebt. Zijn ook niet super duur, iets van 3 euro. In zo’n blokje verpakking met wat geels!

Ik koop altijd de grootste maat die ik maar kan vinden. Vaak 48 ofzo haha. Ik ben absoluut niet dik en ook niet eens zo belachelijk lang (1.74) maar ik vind ze anders echt niet lekker zitten.

Dus voor iemand met maat S/34… zou 36/38 of 38/40 goed zijn? Ik had vanmiddag 38/40 gekocht maar ik heb m weer teruggebracht uiteindelijk… Ik was bang dat die te groot zou zijn namelijk haha.

Ik heb geen idee welke maat je nodig hebt, maar ik vind zelf 30 denier mooier, want door 20 denier zie je echt álles.

Ja dit. Ik koop ze ook altijd heel groot :grinning:

ik heb even een vraagje in jouw topic, sorry, maar

hoe zorgen jullie dat panties heel blijven?

heb nu een zwarte panty van 40 den 2 dagen aangehad en hij gaat bij het kruis al wat stuk + er zit al een gaatje in :frowning_face:

Waarom zou je voor die 2 euro die een panty kost bij de hema hem terugbrengen…

Dure kopen. Goedkope gaan bij max 2x dragen al kapot bij mij

Mijne zijn meestal na één dag al kapot dus je heb nog mazzel met twee dagen. :stuck_out_tongue: Ik koop meestal stuk of tien per keer zodat ik niet zonder kom te zitten.

ik zou als ik jou was ongeveer maat 42 pakken
als t te groot/klein is maakt t toch niet zo heel veel uit lijkt me? die dingen kosten geen drol

Nee nee, ik had hem bij de v&d gekocht voor 10 euro.

eigenlijk passen panty’s bij iedereen wel. Ik zocht een panty in mijn moeder kast. En ik paste hem. Ik ben 1.40 (schaam) en mijn moeder 1,62 ofzo, en ze heeft een maatje meer. Of misschien 2 maatjes meer, maar in iedergeval ik paste hem

Ik zou als ik jou was tóch voor een maatje groter gaan. Zoals je al leest koopt bijna iedereen (incl. ik) de panty een maatje groter.
Daarbij zou ik ook voor 20 denier gaan, dat vind ik zelf altijd het mooiste.
Ik koop ze zelf graag bij de h&m. Is wel wat duurder dan zeeman ofzo, maar die van h&m kan ik best een tijdje mee vooruit.
Ik draag zo`n panty iets van 7 of 8 keer voordat 'ie echt dood is.

Sowieso groter kopen… Ik heb maat 36 en had laatst voor panty’s maat 40 gekocht, scheurde zo bij het kruis uit. Ik ga eigenlijk altijd voor maat 44 ofzo en dan over mijn panty een strakke string aan zodat hij niet afzakt.

Ik had een keer perongeluk XXL gekocht toen ik nog maat XXS ofzo had en een panty past gewoon altijd! maar als je een zwarte ofzo wilt en je koopt hem heel groot wordt hij wel donkerder dan de bedoeling is omdat hij minder is uitgerekt dan de bedoeling is.

kiezen voor meer denier,
met je hand heel voorzichtig de panty aandoen (je hand tot een vuist maken -als je dat snapt- zodat je nagels niet tegen de rand komen!),
panty’s gaan nou eenmaal niet lang mee, bijna iedereen die ik ken koopt goedkope en gooit ze na een dag of 2 weg.