panterprint.

ik kan nu geen foto’s op internet zetten maar ik heb iets van google.
Dit is het idee alleen dan in skinny.

http://www.shopgirl.nl/data/include/im_mt/getfile.php?mt=upload%2F2008%2F09%2F18-piund-topshop-

Ik vond hem in de winkel niet zo maar toen ik hem aanhad werd ik helemaal verliefd.
En hij was in de uitverkoop dus ja dan koop je hem natuurlijk meteen.
Nu heb ik al een vrij aparte stijl , ik draag alles wat maar fel is en soms ook basic ertussen ,
Maar ik durf het toch niet goed naar school te dragen , bang dat het er heel raar uitziet , dat is eigenlijk maar maf want er lopen veel mensen met aparte kleding op mijn school maar toch,

Dus hoe kan ik het leuk maar net niet te combineren zegmaar voor op school.
Ik heb vanalles in mijn kast van basic tot apart , en dat is ook kwa schoenen ik heb vanalles :wink:

x

link http://www.shopgirl.nl/data/include/im_mt/getfile.php?mt=upload%2F2008%2F09%2F18-piund-topshop-thumb.jpg

Gewoon wat jij leuk vind staan en waar jij je goed bij voelt :slightly_smiling_face:

… ehh, die is niet zo moeilijk te combineren? :stuck_out_tongue: XD alles kan erop, behalve geen hoerige dingen.

een zwart basic shirtje?
ik zal er niet zo snel felle kleuren bij dragen…

idd een zwarte basic shirt en dan eentje wat net over je kont valt en een beetje straks van onder zit, ;]

.

een zwart jurkje of rokje, maar niet veel te kort.

zwarte hoodie?

Draag er zwarte laarzen bij met een superlange zwarte cardigan.
En om het geheel af te maken kun je wel een sjaaltje met panterprint in je haren doen.
Veel armbanden om je armen is dan ook erg leuk!

een zwarte lange cardigan ja, of een zwart jurkje gewoon is leuk…
en dan zwarte schoenen er gewoon onder,
en zoals hierboven iemand zei denk ik dat het met armbanden ook leuk is :stuck_out_tongue:

Ik zou niet nog iets met panterprint erbij doen, dat is té.

ik heb zelf ook een panterskinny
meestal draag ik er een simpel shirt + vestje op fzo
iig niet iets waar een print overheen zit ;p

en qua schoenen; allstars/ pumps ?

Lijkt me vet. gewoon een zwart effen vestje erop doen :slightly_smiling_face:
niet te felle kleuren

Ik heb er ook één. (:
en ben 't eens met wat andere hierboven zeggen; zwarte lange cardigan en armbanden ofzo.

Dat ding… met een zwart oversized bandshirt [of met tof iets aan de voorkant ofzo, iig geen all over print] hippiebandje in je haar, tenminste; als je een pony hebt, zwarte allstars, véél armbandjes (: