Panterprint Shirt

Echt een miskoop is het niet.
Ik heb het shirt zien hangen en was meteen verkocht. Elke keer als ik in de stad was wou ik er langs lopen om hem te zien. En vandaag heb ik dus de knoop doorgehakt en hem toch maar gekocht.
Eenmaal thuis kwam ik er achter dat ik het nogal moeilijk vind om hem te combineren.
Het is shirt dat aan de onderkant strak zit en de rest is een beetje wijd.
Op de foto kan niet echt goed het model zien.
Maarja.
Alle tips en combinaties zijn welkom!

http://i40.tinypic.com/256fbpz.png

Ik heb hem hier aan op een grijze skinny. Maar dat ziet er niet uit.
Dit was eerder even voor de foto. Zodat jullie wat beter kunnen zien hoe die er uit ziet en hoe hij valt als ik hem aan heb.

Donkere blauwe skinny. en dan zwarte hakken. mssg een riem. maar denk dat dat te veel word.

Er zat een zwarte riem bij. Maar die vind ik echt oerlelijk…
Ik hou sowieso niet echt van riemen. Ja voor om je broek heen. Of als je een lang shirt hebt dat je hem dan om je heupen heen hang. Maar verder heb ik iets tegen riemen.

waar gekocht?! waar gekocht?! hoe duur?! zoooo leuk…

zwarte skinny, of donkerblauwe spijkerbroek, verder zonder opvallende accesoires, riemen of schoenen, want anders is het veelste druk. verder inderdaad iets van hakken of ballerina’s eronder,
shirtje is van h&m of niet? anders daar op de site even kijken hoe ze hem in de shoponline mixen (ook als het hem niet is kan je daar wel goed kijken!)
succes!
x

die is van de hm toch?
leuk
maar ik zou heb gewoon op een donkere skinny doen en dan met leuke
ballerina’s [zwarte?]
en misschien zwarte kleine oorbelen.

ik denk dat het leuk is om hem met een donker blauwe skinny,zwarte pumps en een ketting met een hartje ofzo leuk te combineren is.Teminste zo zag ik het bij Hanna Beth die ook zoiets droeg!

donkere of zwarte skinny
zwarte pumps
2 van die grote houten armbanden zwart of bruin

ik denk dat ik er een lang zwart shirt onder zou doen en dan op een legging… schoenen zou ik dan zwart houden. maar weet niet zeker of dat staat.

ik zou er gewoon een zwarte broek onder doen en het verder simpel houden…

Je kan het ook boven een witte broek doen, lekker zomers!

met een vervaalde beetje versleten achtige broek, een ketting en slippers/ pumps, denk ik.

zwarte skinny
zwarte schoenen, laarzen, pumps, gladitor heels, enkellaarsjes, all stars, vans, leren sandaaltjes etc.
evt voor buiten en naar school:
zwarte leren jas, mouwen opstropen
grote zwarte leren handtas

ik zou er sandaaltjes bij dragen. bijna elk soort schoenen is wel leuk, maar in ieder geval geen laarzen! verder een donkerblauwe skinny en houd het rustig qua accessoires, misschien wat simpele armbanden ofzo.

hm moeilijk hakken maken het vind ik al snel hoerig, maar eh een skinny zowieso, en misschien een zwart vestje ofzo eroverheen aan doen, dat zorgt er een beetje voor dat het niet zo heel druk is

Ik zou een zwarte skinny erbij aandoen
en zwarte schoenen ofzo

Die is van de h&m toch?
Ik had hem op de site gezien maar niet in de winkel zelf.
Ik wou hem ook, haha.
Skinny eronder en hakken, meer niet want dat word te druk.

witte skinny, met hakken ;d

ik zou juist een riem erbij om doen & een baggy broek erbij met hakken ik denk dat het anders veel te netjes word , maar als ik niet weet hoe ik iets moet combineren dan doe ik verschillende dingen erbij aan en dan zie je vanzelf wat het leukst erbij is .

Ik zou er zowiezo geen hakken juist bij dragen. Dan word het snel ordinair.