Panterprint mascara.

weet het antwoord al

Upppppp ^^

stap op je fiets naar het kruidvat :wink:

neen maar helena rubenstein heeft er zo ook een :stuck_out_tongue: (is wel meteen stuk duurder maarja)

ok nutteloze reactie maar toch upje

geef je het antwoord nu niet zelf? hij is van de kruitvat (noujaa in ieder geval daar te koop). als je er meer over wilt weten of je wilt hem hebben waarom ga je er niet heen en koop je hem?

Helena Rubinstein? Verkopen ze alleen niet bij de kruitvat
Hier heb je ook niet veel aan, maar goed. up

ligt tussen de essence spullen bij de kruidvat waar ik kom, dus essence waarschijnlijk.

oneeeeeee rennennnnnnnnnnnnnnnn whahaha

ik ga niet naar de kruidvat omdat er geen kruidvat bij ons in de buurt zit, ;]
& bedankt voor de reactie’s, :]

ik heb wel mascara met de buitenkant van panterprint , maar die is van HR (lash queen feline blacks) geen idee hoe duur die was ofzo heb hem gekregen

hee, ik dacht dat ik een tijdje geleden hier op girlscene dat had gezien… :astonished:
ik DACHT dat het van catrice was, maar heb het dus net ffies opgezocht in het archief enzo…

maar bij Make up heb ik het niet kunnen vinden. toen ingetikt: catrice; ookniet! ook niet bij ‘mascara’ en ook niet bij ‘tijger’ :stuck_out_tongue:

Maar ik dacht echt dat het van catrice was… succes :wink:

waarom wil je dan informatie weten over die mascara?

Nou, zou hem voor de verjaardag van mijn moeder kopen, & me vriendin zij dus dat die maar 3 euro was & wel goed, (had ze gehoord)
maar dan achterin bij de dure merken, het zit zo op volgorde… dus ik dacht zo van dan maar 3 euro?, weet iemand welk merk?

ws essence

ik heb er zo een van Catrice met panterprint voor 4,- dacht ik