panterprint kaftpapier

haaaai!
is er iemand die weet waar je panterprint kaftpapier kunt kopen?
(of gewoon inpakpapier dat is ook goed)
ik ben namelijk in de vakantie al aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden.
dus als iemand het weet laat het weten!

:grinning_face_with_smiling_eyes: -----
groetjes
x

Ik heb het van de Praxis, maar dat is eigenlijk plakpapier!

oke dankjewel, ikzouiskijken! :relieved:

iemand nog ergens gezien? :blush:

upp voor you

Ik wil ook panterkaftpapier, dat is zo fout dat het weer leuk is.
UP

v&d van de allstars collectie

Die van Allstars inderdaad, maar ik denk eerlijk gezegd dat veel van die ordinaire huppelkutten die kaftpapier nemen.

allstar ik heb der een agenda van.
heb je in alle boekenhandelswel denk ik. ;p

ik was laatst bij v&d en daar is het al uitverkocht!,
maar bedankt voor jullie hulp! :slight_smile:

bij v&d hebben ze een hele school collectie met panterprint! in roze, paars en gewoon met allerlei kleurtjes. Helaas was het al na 2 weken uitverkocht maar ik heb nog wel een panterprint agenda kunnen scoren :stuck_out_tongue:

gelukkig heb ik geeeen idee waar je dat kan krijgen.

idd, waarom wil je in godsnaam panterprint kaftpapier?
sowieso weet ik zeker dat iedereen daar mee loopt.

ik had in de eerste, dus alweer 5 jaar geleden :’), bij de ikea zebraprint en panterprint inpakpapier gekocht! En daarmee ook mn boeken gekaft, dusja ik denk niet dat ze het na al die jaren nog hebben haha
het stond toen bij de (nep)planten en kaarsen enzo :wink:

@lovetheway: nou en, als zei het toch mooi vindt; boeit toch niet dat iedereen er dan mee loopt…

als je het niet leuk vind waarom kom je hier dan kijken
als ik het toch leuk vind ?
:blush:

lijkt mij wel boeien… als je namelijk iets moois hebt wat niemand heeft, kijken mensen je veel positiever aan dan dat mensen je aankijken als je iets ‘moois’ hebt wat iedereen heeft.

verder keek ik hier omdat ikdacht; ‘jeeeezus, nu ook al panterprint kaftpapier? het word meer en meer’

aaah, dat wil ik ook :open_mouth:
die van converse vind ik niks & verder kan ik 't ook nergens vinden :frowning_face:

hahahah daarom keek ik ook!
ot; nee weet ik niet