Panseksualiteit

.

Voor zover ik weet, biseksuele maakt er een gewoonte - willen canvas schoenen te dragen.

Mijn beste vriend heeft dit :slightly_smiling_face: maar hij / zij is ook bezig met ombouwen enz… Al jaren trouwens xD

Ik vind de uitleg nogal ingewikkeld.

Ik kende het al, maar ik denk dat ‘het omvat alle seksualiteiten’ niet klopt. Hoe kan je homoseksueel zijn als je ook heteroseksueel bent? Dat kan niet…Het ene sluit het andere uit, toch? Ik ben waarschijnlijk aan het muggenziften, maar het viel me gewoon op.

Dat dacht ik ook, ja.

Ik snap het niet zo goed.

.

Ik heb de beginpost aangepast, misschien snap je het nu beter?

.

Ja nu snap ik het! Maar ik vroeg me af, kan hij/zij dan ook verliefd worden op kinderen of baby’s?

^ dat vroeg ik me dus ook af, want je kan ook pedoseksueel zijn. En als zij ‘blind’ zijn voor geslachten om het zo even te noemen. Is dat ook een optie?

Ja, want kinderen en baby’s zijn tenslotte ook mensen?

Het gaat hier toch niet over leeftijden?

.

Ja maar je zegt dat panseksuelen op ‘mensen’ vallen, dus maakt leeftijd dan iets uit?

Volgens mij noemt Lunaste (een member hier) zichzelf ook panseksueel. Correct me if I’m wrong.

Zelf ben ik volgens mij ‘gewoon’ heteroseksueel, dus tot op dit moment herken ik het niet.

Het gaat niet zo zeer om leeftijd, panseksuelen maken alleen geen onderscheid tussen geslachten. Net zoiets als dat biseksuelen geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen maken panseksuelen geen onderscheid tussen alle ‘soorten’ geslachten.

Ik herken het ook helemaal. Ik heb zelf ook nooit gezegd dat ik biseksueel ben, ik val op mensen. En dat is prima voor mij. Er hoeft voor mij ook geen kaartje op, ik hoef niet bi te zijn, of panseksueel. Ik ben gewoon ik, en ik vind het super als ik een geweldig persoon tegenkom waar ik verliefd op word punt :slightly_smiling_face:

dus een panseksueel iemand valt dus eigenlijk voornamelijk voor het karakter van een persoon?
het kan zijn dat ik het nu verkeerd begrijp hoor