Pannenkoeken-lunch

Hallo meiden!

Binnenkort organiseer ik een pannenkoeken-lunch op school, waarbij ik kant-en-klare pannenkoeken zal opwarmen en met suiker en stroop verkopen voor het goede doel.

Nu is mijn vraag, wat vinden jullie de lekkerste naturel kant-en-klare pannenkoeken? Lidl/c1000/AH/aldi/??
Ik weet het niet zo goed, want wij hebben ze thuis nooit. Misschien kunnen jullie me zo helpen :slightly_smiling_face:

Bedankt!

Ik weet niet of dit topic hier zo goed staat, anders kan een moderator hem misschien verplaatsen :slightly_smiling_face:

Ik ken alleen die van de AH, en die vind ik zelf vrij dik (waardoor de vaak scheuren als je ze oprolt). Maar dat kan ook aan mij liggen :stuck_out_tongue:
Lekker zijn ze wel!

ik vind die van de aldi wel goed.
die van AH zijn inderdaad wat aan de dikke kant (vult wel beter)
de rest zou ik niet weten

Geen. Kant en klare vindt ik zelf zo vies. Maar ik snap dat zelf maken geen optie is. Neem goedkope mensen kopen ze toch wel voor het goede doel.

ik ken alleen die van de aldi en die vind ik prima.
wat een leuk idee trouwens!

Oké, dus die van de aldi smaken goed. Nog meer mensen die dat vinden? :slightly_smiling_face:
Bedankt voor de reacties!

Leuk idee! Ik denk dat aldi qua prijs en smaak goed te doen is. Succes!

Die van de Lidl schijnen een prijs te hebben gewonnen.
Ik vind die zelf ook heel lekker :slightly_smiling_face:.

Haha zo te zien gaat Aldi winnen :grinning:

@Ichdrasil, dat had ik ook gezien, dus ik was naar de lidl geweest maar daar hadden ze alleen gezoete pannenkoeken. En met suiker en stroop wordt dat wel heeel zoet.

Mocht iemand die topic later (via google bijvoorbeeld) nog een lezen, de aldi verkoopt geen kant en klare pannenkoeken meer volgens de meneer van de aldi :wink:

C1000 basismerk is ook 1 euro voor 10 pannenkoeken. Zeker voor zo een lunch is dat goed te doen! Ik heb allemaal leuke reacties gekregen en 250 euro verdiend in 2 grote pauzes (0.50 cent per stuk verkocht, warm met suiker of stroop)
Echt een aanrader om te doen dus!

De euroshopper, duidelijk