Pannenkoeken inspiratie!

Door het beslag krenten, kaneel en geraspte appel heen gooien en dan bakken. Nom <3

Jeeej, ik ben niet de enige :slightly_smiling_face:

Ik was vanavond bij een geweldig pannenkoekenrestaurant;
had een pannenkoek met daarin gebakken appel en roomijs erbij. Was MJAMMIE! :upside_down_face:

Pannekoek met rode ui en paprika <3

Wat ook erg lekker is, is één à twee theelepeltjes citroensap erover verdelen en dan suiker erover. :slight_smile:

Pannekoek met chocopasta besmeren, banaan erin oprollen, slagroom erop en nootjes en chocosaus 1 word HEAVEN

Pannenkoekentaart! :upside_down_face:

Kant en klare pannenkoek + kristalsuiker en kaneel + kant en klare pannenkoek + kristalsuiker en kaneel + …

En dat dan een laag of 10. Even in de koelkast laten staan zodat het kan intrekken, of in de magnetron, dan heb je een warme pannenkoekentaart (: Daarna in punten snijden en daar een prikkertje in steken zodat je taartpunt niet bij de eerste hap al uit elkaar valt. Is ontzettend machtig (en suikerbom) maar wel heerlijk

Pannenkoek met aardbeien poedersuiker en volgens mij slagroom. Dat at ik vroeger altijd in een pannenkoekenrestaurant. En daarna ging ik mijn moeder na doen en nam ik pannenkoek shoarma, klinkt vies maar het is zo lekker!

Een gewone pannenkoek met jam vind ik ook altijd prima.
Spek en stroop
Ananas
Poedersuiker en stroop mengen tot een goor mengelstje, dat heb ik geleerd van mijn oudere buurmeisje waar ik onwijs tegen op keek die deed dat op haar bord en at het dan gewoon zo op haha. Maar op een pannenkoek is het ook lekker.
Gewoon fruit erop is lekker

Koud met jam; heeeerlijk

Whut nu is het half twaalf ‘s avonds en heb ik me daar even extreem veel zin in pannenkoeken. :’)

Pannekoek met kaas en ham + poedersuiker en schenkstroop. Verder ben ik ook weg van pannekoeken met aardbeien en een bolletje vanille ijs.

AMERICAN PANCAKES :drooling_face:
Die in New York met chocolade stukjes erin en die Amerikaanse stroop (ben de naam even kwijt) zijn o-ver-heer-lijk !

met banaan, kaas en poedersuiker.

als je een pannenkoek laat afkoelen, zijn ook hele lekkere:
-met pindakaas en appel
-met pindakaas en banaan
-philadelphia/kruidenboter en gerookte zalm
-sla, gerookte zalm, pijnboompitjes en honing

banaan - ei pannekoekjes.
en de protein pancakes van blogilates.com
YUM

Kant en klare pannenkoeken koud vind ik ook best lekker :slightly_smiling_face:

American pancake met amandelpasta en jam.

Bedoel je Maple Syrup?

Appelpannenkoek blijft het lekkerst! :upside_down_face:

Andere ideetjes:
-Pindakaas + Chocopasta
-Gerookte zalm
-Je kunt door je pannenkoek ipv gewone melk ook choco-, kokos- of vanillemelk doen
-Met speculoos en kaneel

Ik ben dol op pannenkoeken met spek, En dan het liefst hard gebakken :flushed:

Pannenkoek met ui/spek/kaas.
Pannenkoek met spek/appel.
Pannenkoek met banaan.

Nutella met aarbeien en poedersuiker! En een bolletje vanille ijs nomnomnom!
En anders een simpele pannekoek met kaas. Want ik ben een echte kaasofiel, haha!