Paniek

hai,
er zit in het begin van mijn vagina een geribelde bult zo groot als een ei. ik schrok hier erg van wat kan dit zijn?
x

Ik heb echt geen flauw idee. Ga in ieder geval zo snel mogelijk naar de huisarts - dat is sowieso de enige die je een goed antwoord zal kunnen geven.

Nou, een kleine bult is niet zo erg. Maar groot, dat weet ik niet. :astonished:

Zo groot als een ei?

Hier, nog meer mensen die er last van hebben: http://www.goeievraag.nl/vraag/uitleg.47831

Ik zou maar even langs de huisarts gaan als ik jou was. En houdt in je achterhoofd: je bent echt niet de eerste die (letterlijk) met de billen bloot moet voor de(ze) arts!

de g spot zit veel dieper en is niet zo groot als een ei!
ik zou even langs de dokter gaan ja!

wow dat is wel heel groot zou maar snel naar de dokter als ik jou was…

het zou de g-spot kunnen zijn maar dat is normaal niet een bult maar gewoon een geribbelt oppervlakte. toch maar even langs de dokter dus !

edit: en zo diep zit de g-spot niet want een vagina is echt geen 20cm lang hoor

even opgezocht:
Hoe diep is de gemiddelde vagina?
De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep. Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina dubbel zo groot. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden. Dit komt overeen met de gemiddelde grote van de penis. Daarom zal een penis zelden te kort zijn. De breedte van een vagina is daarentegen rekbaar zodat ze zich altijd aan de vorm van de penis zal aanpassen.

bron: http://mens-en-gezondheid…ke-weetjes-de-vagina.html

Het is met grote kans wel de G-spot. Als je geil bent dan zwelt die op.

^Opzwellen ja, maar toch niet tot formaat ei? :’)

Ik zou er mee naar de huisarts gaan.

dokter… wij kunnen je niet helpen, echt niet

Ik weet niet of je je wel zo’n zorgen moet maken? Ik heb ook een hard (nouja: soort van dan, bij gebrek aan betere woorden) stuk aan het begin van mijn vagina, maar dat is gewoon mijn bot, en daar achter wordt het weer zacht, dus dan lijkt het ook een beetje of er een beetje een grote bult zit. Misschien is dit bij iedereen ook weer net wat anders hoor. (: Als je het echt zeker wilt weten gewoon even naar de dokter gaan!