Pandora bedeltjes

Goedeavond allemaal! :grinning:

De titel zegt het al een beetje, ik heb een vraag over Pandora bedeltjes! Ik denk dat een aantal van jullie wel een bedel armband heeft enzo.

Ik wil dus een bedeltje cadeau doen aan een vriendin die binnenkort jarig is, maar nu zit ik een beetje op internet te kijken en er zijn zo veel websites die ze verkopen dat ik niet echt meer weet wat er nou veilig zou kunnen zijn.

Ik vond daarnet pandoravoordeel.nl. Deze bieden de bedeltjes voor ongeveer ¤ 7,- goedkoper aan dan de echte pandora website zelf.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Of heeft iemand een goede website die ook echte Pandora bedels verkoopt?

Ik hoor het graag! :grinning:

Ik haat het om te uppen ;-;

Geen ervaring mee, heb zelf nog nooit een bedeltje gekocht. Heb de armband van m’n vriend gekregen, en zo nu en dan krijg ik een bedeltje van hem ^^

Maar ga gewoon naar de juwelier? Dan weet je zeker dat het echt is, en kan je vriendin ruilen mocht het nodig zijn

Verkopen ze dat niet op de markt of zo? Heb daar geen idee van, maar het lijkt me zoiets typisch? Of is dat dan weer brol. :’)

Mja het probleem is dat ik zeg maar helemaal onderin Nederland woon en zij boven in :stuck_out_tongue: Dus qua juwelier is het sowieso wel lastig. Maar ik dacht, op internet kan je vaak dingen goedkoper krijgen enzo! Maar ik zal zaterdag eens op de markt gaan kijken hier, daar verkopen ze ze ook! :stuck_out_tongue:

Veel juweliers verkopen ze, en je hebt bij lucardi ook look-a-likes.

Okee, hebben die ook een website of is dat gewoon een winkel ergens ? ;o

Lucardi heeft zowel een webwinkel als een ‘gewone’ winkel

Maar neppe bedels passen volgens mij toch niet om echte pandora armbandjes?

bij de v&d hebben ze ze ook hè :’)
daar heb ik er ook een paar vandaar, de rest gewoon bij de juwelier.

Wil je originele Pandora bedeltjes, of zijn neppe ook goed?

In het laatste geval, zou ik wel bestellen bij Pandoravoordeel.
Ik geloof dat de prijzen van de echte Pandora bedeltjes namelijk zijn vastgesteld, het lijkt me erg stug dat er zo’n relatief groot bedrag verschil in kan zitten…

Nouja ik wil wel graag de echte originele. Maar die van Pandoravoordeel lijken wel heel echt. Ze hebben ook niet alle bedels, misschien omdat die nog te duur zijn om in te kopen ofzo? Ik weet het niet precies ;o ik ga wel bij een juwelier kijken anders komen er nog verzendkosten op en is het niet zeker of ik ze wel op tijd binnen heb :stuck_out_tongue: Bedankt allemaal! :grinning:

Als ik op die site kijk naar bedeltjes die ik zelf heb, komt de prijs overeen met wat ik ervoor betaald heb.

Maar ik zou het gewoon origineel bij een juwelier halen. Pandorabedeltjes zijn zoiezo vrij duur. Dus zou het niet zo goedkoop via een site doen.

Het probleem met Pandora is dat het vaak erg duur is en moeilijk om dat goedkoper te krijgen. Als je dus kwaliteit wil zul je daar voor moeten betalen.

En onthoudt: Als iets te mooi is om waar te zijn is dat waarschijnlijk ook het geval :slightly_smiling_face:

Wanneer je een goed alternatief zoekt voor de dure pandora en trollbeads bedels dan zou kunnen kijken voor Biagi, Vianti of imenso bedels. Die zijn veel goedkoper, ook van echt zilver en net zo mooi of zelfs mooier…