Pandora armbanden.

Heee meiden,

Ik heb een pandora armbandje gekocht, niet zo’n schakelarmband, maar een waarvoor je van die bedeltjes voor kunt kopen.
Wat vinden jullie eigenlijk van pandora armbanden? En wie van jullie heeft er een? Enne wat zijn nu precies die stoppers? Ben benieuwd!

Kus mij… :slightly_smiling_face:

Ik vind ze leuk, maar ik heb er geen…
Maar ze zijn alleen leuk als je er wat minder aan hebt hangen, niet teveel.

M’n ex vriendin had 3 armbanden helemaal vol … een hele dure uitgave …

Ik heb zelf biba een andere vorm van pandora ietjes fijner armbandje die van pandora word gelijk zo grof als je er veel aant hangt…

Ja, ik vind het zelf ook mooier als ie niet helemaal vol gepropt is.

Ik heb er 1, ik ben dr nog steeds erg blij mee! :slightly_smiling_face:

ik heb 1 armband!:smiley:
met een vlinder, chinees teken, muziek nooot en een kreeeft!:stuck_out_tongue:
ben net begonnen

ik wil ereeen!

ik heb die van biba… maar hangen niet zo’n leuke dingen aan,
maar geen zin om er geld aan uit te geven:P

Ik heb ook een Pandoraa!!:slight_smile: Een stoppertje is een soort bedeltje wat je over die schroefjes heen kan klikken, zodat dus je bedeltjes in 3 vakken verdeeld worden. Ik heb zelf maar 1 stoppertje, wil er wel snel 1 bij kopen, hij begint aardig vol te raken:)

Mijn moeder heeft een pandora-ketting, zitten echt heel gave en mooie bedels tussen! Sommige hebben echt een betekenis…

Ik heb er ook 1, maar wel geen echte! Ik vind ze zooo leuk!!
Ik heb er nu 2 bedels aanhangen (7¤ t stuk)
Ben er helemaal verliefd op!!

Weet iemand waar je online (niet te duur liefst) bedels kan kopen, ik ben van België, dus een Belgse site mag ook
XX

Ik heb 1 armband van More (lucardi), dat is ook een soort pandora maar dan kleiner en betere prijzen Deze is helemaal vol
& ik heb een echt pandora armband met een aantal bedeltjes eraan van mn moeder gahda.

Stoppers zijn klemmetjes die je op je armband kunt klikken zodat de andere bedels op die plek blijven zitten

Ik heb even gegoogled om te kijken wat het was, en ik heb er ook een zonder dat ik het wist ;p Ik had hem ooit gekregen met kleine bedeltjes eraan.

ik heb er ook 1!

Ik heb 2 armbanen, en een ketting. De ketting is met pandorasluiting, maar de armbanden niet… Want mijn polsen kunnen namelijk nog groeien… (Mijn nek ook wel… maar minder :stuck_out_tongue:)

In totaal heb ik 13 bedeltjes, 3 roze kralen, 2 blauwe kralen, 4 stoppertjes en 1 zo’n verbindingssluiting ofzo… zodat je de armbanden minder snel verliest :grinning:

ik vind het eignelijk niet zo moooi. wel als je 2 armbanden
hebt en dan best wel vol. maar ik zou het zelf niet kopen.
xx

ik vind ze mooi^^ mijn moeder heeft er 1Je helemaal vol echt mooi,… maar ik vind het een beetje aan de dure kant voor mezelf xD

ik heb er 1, die van mij is nu helemaal vol,
stoppers zijn die dingen die je vast klikt omdat stukje zeg maar,

Ik ben begonnen aan de tweede! Die van mij hangt bijna vol. De eerst he?! Niet helemaal want dan krijg ik hem zelf niet meer om. Handig…
Ik heb zilveren bedels en en ik heb jabeez eraan hangen. Gekocht via internet. www.jabeez.nl Ik vind het leuk dat ik niet alleen van die bekende merken heb (oja ik heb tedora)