pandora armband

Hee

ik moest iets voor kerst verzinnen, en toen ineens bedacht ik een pandora armband. ik had al eerder gekeken maar vond ¤60 voor alleen het bandje echt belachelijk duur, en dan al die bedels nog…

maar nu dacht ik dus na over dat dit wel echt speciaal is, wat anders dan een standaard geurtje ofzo, en dat je altijd bedels kunt vragen en dat de bedels ook betekenis hebben, en dat die armband bij wijze van je hele leven mee kan…

anyway
wat vind jij van een pandora armband?
heb je er een? wat voor bedels heb je? foto? :grinning:

ja ik weet dat er al een topic is maar die is dood en kei oud

Ik vind pandora armbanden niet mooi, ik vind het echt iets voor volwassenen.

ghehe dat kan

upjee

ik heb er wel een, alleen geen foto’s.
ik heb 'm vol. het duurde wel lang totdat die vol was , omdat die bedels best duur zijn.

Ik heb er een, al een paar jaar
Ze waren al duur, maar ze zijn nu zo ziekelijk duur geworden.

ik heb er al 2, ben er super gek op!
is echt een leuk kado en je kan het zo persoonlijk maken als je zelf wilt

haha ja ik vind het ook duur
maar ik vind het ook niet de bedoeling om hem z.s.m. vol te krijgen maar gewoon die bedeltjes met betekenis krijgen zegmaar… bijvoorbeeld met verjaardag of als er iets speciaals is etc. xD

en het is dus blijvend, en het heeft meer waarde dan een geurtje ofzo denk ik dan.

Ik heb er een, maar ik vind 'm eigenlijk helemaal niet leuk.

Ik heb een Ti Sento charming bedelarmband (en ketting), die vind ik persoonlijk mooier dan Pandora :relieved:

Ik heb er zelf een :slightly_smiling_face: Ben er nog steeds zo blij mee en ik ga nergens heen zonder hem eerst om te doen haha ;p

Ik heb hem nu 8 maanden en heb 4 bedels.
eentje heb ik zelf uitgezocht.
eentje van vrienden gekregen, met allemaal hartjes :slightly_smiling_face:
een blauwe glasbedel van mijn ouders,
en ik heb zelf de GDB ronald mcdonalds gekocht, omdat ik altijd goede doelen steun! vanaf nu wil ik alleen maar GDBedels haha :stuck_out_tongue:

Ik heb ze niet maar ik vind ze wel vet!!

leuk! =D
vind dat het zo ook leuker is om hem vol te maken dan gewoon zelf allemaal kopen om hem maar vol te hebben :’)

jaa precies, als ik hem pas over 33 jaar helemaal vol heb vind ik dat ook prima. bij elk bedeltje heb je meestal een betekenis waardoor je armband je nooit gaat vervelen :slightly_smiling_face: (en ik weet eigelijk niet of ik helemaal vol wel zo mooi vind :stuck_out_tongue:)

Ik heb er al 3!
2 helemaal vol
en de 3de zitten nu 4 bedels aan!
En geloof me, ik ben nog steeds verliefd,
ze zijn geweldig, en je kunt ze altijd blijven sparen! Voor verjaardagen of kleinigheidjes en dan krijg je hem vanzelf vol!
Als ik jou was zou ik het gewoon doen!

x

woow 3 is echt veel!

die gekleurde bedels enzo zijn echt geweldig, maar ik ga maar niet nadenken over hoe duur het is want het idee dat je straks ¤500 of weetik hoeveel aan je arm hebt…

of hem… kwijtraken :flushed:

Ik vind het wel supermooi! Maar zou zelf zoiets niet kopen, ik raak nog wel eens dingen kwijt namelijk. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Als je het te duur vind dan koop je de armband wel van pandora(als je die van een namaakmerk koop verkleuren ze heel snel) en de bedels wel nep. Dan ben je al iets goedkoper uit :wink:

je hebt bandjes met een speciaal veiligheid slotje daar staat ook het merk pandora op, en na al die jaren krijg ik die dingen nog steeds niet fatsoenlijk open als ik m’n armband s’avonds uit wil doen, dus kwijt raken denk ik niet! maar gestolen worden ofso kan natuurlijk wel, daarom pas ik altijd super goed op m’n pareltjes haha! bijna achter al mijn bedels zit trouwens wel een betekenis, maar er hangen er ook een paar aan die ik gewoon mooi vond haha!

owja een tip:
als je je armbandje via www.pandoranederland.nl besteld zijn ze goedkoper! en het is de officiële pandora site, dus oplichten doen ze niet! :wink:

ooh bedankt! :grinning:

maar bedoel je met slotje dan die armband met dat ‘ronde’ slotje? die van ¤62?
deze:

http://www3.pandora-jewelry.com/data/media/cache/2/4/3/243d684f8e6b277f2a68407ecc2fa002.png

want je hebt er ook een van ¤32 ofzo en die heeft gewoon een klipje zegmaar

en op de site is die armband ook ¤62 en dan komen er nog verzendkosten bij? bij onze juwelier is ie hetzelfde?

Ja, ik bedoel de ronde, die zijn wel wat duurder, maar mijn mams had er eentje met een klipje en dat klipje brak af en toen is ze hem verloren, ook heb je aan dat rondje slotje schroefjes zeg maar op de armband zodat de bedels er niet af kunnen vallen, als je tenminste echte pandora bedels koopt, van die schroefjes zie je overigens niks als je de armband aan hebt met wat bedeltjes!

de schroefjes zie je ook zitten op de foto!
die heb je bij het klipje ook wel ,maar deze zijn steviger snapje? ;p