Pandora armband en bedels verkopen

Alles is verkocht, dus het topic kan wel gesloten worden hoor hihi :slightly_smiling_face: ik weet alleen niet precies hoe dat moet? Geloof dat ik dat zelf niet kan doen?
xx

Succes!

Misschien kan je een richtprijs geven en een vriendin van mij heeft haar Pandora armband en bedels via marktplaats verkocht en heeft er aardig wat mee verdiend.

Ja ik heb het ook via marktplaats geprobeerd, komen alleen vrij weinig tot geen reacties op… Ook omdat het niet meer heel populair is denk ik. Dus daarom hier proberen nu, misschien dat ik er nog wel iemand voor een niet te hoge prijs blij mee kan maken :slightly_smiling_face: in de winkel zijn ze namelijk toch vrij prijzig en die van mij zijn verder nog in bijna perfecte staat. En qua richtprijs ga ik toch wel voor zo’n 18 euro per bedel, 28 euro voor die met een steentje en 40 euro voor de armband! Maar als iemand voor een paar euro minder ze wil hebben is het ook snel goed, vind het gewoon zonde om ze weg te laten stoffen haha. xx

upje

Succes!

18 euro voor een tweedehandsbedel is wel erg prijzig. Nieuw zijn ze (zilver) tussen de 22 - 30 euro …

ik vind die met hartjes bedel wel leuk, alleen idd voor tweedehands redelijk aan de prijs…