Panda hoodie :3

http://i53.tinypic.com/dvr1at.png

Hey, ik heb laatst deze panda hoodie besteld en ik weet niet waarmee ik het allemaal kan combineren. Ik zat te denken aan een legging met een strak rokje en All Stars. Maar weten jullie misschien nog wat leuke combinaties?

ik vind um wel grappig maar ik zou hem alleen maar thuis dragen dus ik weet het niet echt…

Awhh, wat sgattig :grinning:, zoiets zie ik nou nooit iemand dragen jammer genoeg, vind ze best leuk namelijk :slightly_smiling_face:. Maargoed. uhm misschien met een donkere/zwarte spijkerbroek?

Ik vind het echt een hoodie voor thuis, niet echt voor ‘en plein public’.

a

die is lief, met een skinny en daaronder vans/allstars. oid! (:

^ Oh ja, dat is ook leuk (:

Leuk!
Gewoon met spijkerbroek en sneakers/ rode pumps :stuck_out_tongue:

k zou het denk ik met een lichte spijkerbroek doen en met allstars/vans of juist met leuke laarsjes:D

Idd. (:

Oeh waar heb je hem gekocht? :open_mouth: Ik zoek die namelijk al een poosje maar zag hem niet bij attitude of large :O.

Maarja ik zou het combineren met een zwarte skinny + allstars <3 :relieved:

hahahah poisen industries? x] je hebt hem in ieder geval van attitude ofzo toch (:
Je kunt hem ook zo dragen zoals het meisje op de foto als je dat leuk vind :grinning:? zulke broeken verkopen ze ook online maar bijvoorbeeld ook bij de coolcat (: en voor de rest wat er al genoemd is haha

Ooooh, CUTE ! skinny en sneakers :slightly_smiling_face:

Met spijkershorts en rode vans :grinning:

aah lief,
ik zou hem ook gewoon dragen met spijkerbroek en vans.
maar je kan hem dragen met zon rood of zwart 5 euro rokje van de h&m.
met vans idd.
ik vind m echt lief.

Aaaw dies cute!
Upje!

stoer en niet meisjesachtig want dan komt je over als een 4jarige:D

die is echt awesome :grin:
misschien met een skinny en all stars of vans zoals al gezegd is