Panama Jack topic!

Ik heb eerst gekeken of er al een topic van was, maar volgens mij is hier nog geen topic van! Panama Jack, je kunt het zien als een rip off van Timberlands, maar Panama Jack heeft ook meer dan schoenen die identiek zijn aan die van Timberlands. Tijdens mijn speurtocht naar schoenen kwam ik echt beauty’s tegen. Alleen volgens mij hebben ze bijna nergens Panama Jack’s en je kunt vanaf de officiële website niet laten shippen naar Nederland. Dussss. Ik vroeg me af, heeft iemand ervaring met het kopen van Panama Jacks en waar heb je die dan gekocht? Bevalt de kwaliteit? Is het 't geld waard? Ik vind ze namelijk best prijzig, de schoenen prijzen kunnen oplopen tot 200 euro. Naar mijn mening is dat best prijzig!

Anyways, ik zag deze op de officiele website.

En ik moet zeggen, ik ben aardig verliefd! Maar ik weet dus niet waar ik ze nu kan krijgen. Verhuizen naar het buitenland is helaas geen optie, dus heeft iemand een andere optie of idee? Ik ben niet heel handig met dat soort dingen. Alvast bedankt!

ahhhhh dankje dankje dankje!

Leuke schoenen! Volgens mij bestaan Timberland en Panama Jack allebei al heel lang, de een zal niet expres de ander nadoen. Caterpillar heeft ook van die typische Timberland-modellen trouwens

^ @hierboven:
Ik vind het wel heel frappant/gek. Ik zou zelf geen schoenen willen maken die er precies hetzelfde uitzien als een ander bekend merk. Tenzij het van die goedkope rip offs zijn, maar Panama Jack is van zichzelf al een duur merk. Daarom snap ik dat niet zo goed haha. Ik hoop alleen dat de kwaliteit van Panama Jack beter is dan die van Timberland, want dat vond ik echt ballen kwaliteit.

Volgens mijn schoenenverkoper was Panama Jack eerder met dit model dan Timberland. Daarnaast zijn ze veel beter gestikt en steviger en dus beter voor mensen die last van hun voeten/enkels/knieën/heupen/rug hebben.

Je kan ze ook in schoenenwinkels in Nederland kopen maar dat is vaak het basismodel.

En ze lopen hemels trouwens en zijn volgens mij echt onverwoestbaar haha