Pale or tanned?

Hallo dames!
Wat vinden jullie mooier? Pale, or tanned?
Ik ga zelf voor pale. Ik vind het heel erg elegant :slightly_smiling_face: +Ik ben zelf ook erg bleek, en ik vind het geweldig. Het liefst verstop ik me in de zomer :grinning:

https://s3.amazonaws.com/luuux-original-files/bookmarklet_uploaded/skin_9.jpg

http://www.myvistahealth.com/wp-content/uploads/2012/06/Fake-Tanned-Skin-Safely.jpg

edit: Stop met haten op de foto’s. Ik weet dat ik van beiden de meest uitersten heb uitgekozen.

Ik vind mezelf veel mooier als ik een lekker bruin kleurtje heb!

Uhm ik ben zelf ook erg bleek en vind het mooier dan zo’n gebruinde huid :")

pale :bowing_man:

Pale fer sure.

Iel ik ben zelf ook heel ‘pale’ en ik haat het. Lijkt wel alsof ik ziek ben :’)
Dus liever bruin!

Pale! Hoewel ik er wel snel ziek uit zie in de winter want dan ben ik nog bleker. :’) Maar ik vind mijzelf gebruind gewoon niet mooi, ik kleur heel erg oneven. :confused:

Pale. En dat ben ik zelf ook, nu nog een manier vinden om egaal te blijven zonder er doodziek uit te zien :"D

Ik bruin sowieso bijna niet, haha.
Maar meestal vind ik bruin wel mooier, eigenlijk.

Ben eerder tanned, ook de winter door maar ik raak wel wat van m’n kleur kwijt.

Ik ben van mezelf al licht getint dus ik vind het mooier als het tanned is.

Je hebt wel erg overdreven ‘tanned’ chicks uitgekozen hoor. ;p

Ik vind bij mezelf een kleurtje mooier.

Haha ja ik weet het, maar zoek maar eens ‘tanned’ op, zit bijna niks fatsoenlijks bij. Plus het zijn ook overdreven pale meisjes haha

Haha vond ik ook al

Het ligt aan de persoon. Ik ben zelf gemiddeld, wel iets donkerder dan al mijn vriendinnen maar ik zou mezelf niet echt “tanned” noemen. Overdreven tanned vind ik niet mooi, maar heel bleke mensen kunnen er vaak ook ziekjes uitzien.

Ligt aan de persoon, maar ik haat het als mensen meteen er vanuit gaan dat bleek gelijk staat aan ‘ziek’. Bleek kan ook mooi zijn.

Ik vind bleek heel mooi, maar zelf heb ik toch liever een beetje een kleurtje (valt m’n acne minder op)

Pale :slightly_smiling_face: