Pakket versturen!

Even een HELE domme vraag hoor haha.

Ik wil morgen een pakketje versturen naar iemand, alleen ik heb geen kartonnen doos waar ik hem in kan versturen. Dus ik keek bij de AH maar daar hadden ze ook geen doosjes meer… kan ik morgen gewoon bij dat steunpunt van TNT in mijn geval kruidvat vragen of ze hem kunnen verzenden en hun een goede verpakking hebben?

Verkopen ze daar geen dozen? Want bij mijn postkantoortje verkopen ze dozen om te versturen.

Ik weet niet… want ik heb nog nooit bij de kruidvat dingen verzonden. Meestal bij de AH… maar nu kwam ik erachter dat het hier ook kan!

bij postkantoor hebben ze altijd maar veel te duur voor zo’n doosje kan je niet je schoennen doos gebruiken ofzo ik weet niet wat je stuur(hoe groot)
suc6

Schoenendoos heb ik ook niet… want ik ben nogal opruimend en ik flikker al die doosjes altijd weg haha! En daar heb ik nu spijt van… en de AH is lopend niet te doen… en de kruidvat wel. Maar je kunt er pakketten ophalen dus ik neem aan ook verzenden…

Ik zou bij de supermarkt nog een keer langs gaan en vragen aan wat vullers of ze een doos willen geven? ze hebben er altijd wel eentje over toch!

Mijn vriend loopt langs de AH en kijkt nog een keer… woei! haha

Ik verstuur dingen meestal in een plastic tasje haha.