Pakket bezorger

ik ben waarschijnlijk niet de enigste die hier een hekel aan heeft. Je besteld wat, krijg de verwachte bezorgtijd. Vervolgens kijk je bij je track en trace link staat er we hebben je gemist terwijl er geen bezorger is geweest. Vervolgens probeer je ze telefonisch te bereiken, maar sta je alleen maar in de wacht en de chat bot op de site verwijst je door naar het telefoon nummer.

Volgens mij gebeurt dat wel vaker. Dat pakketbezorgers het meteen bij een ophaalpunt brengen of geen tijd te hebben gehad om het te bezorgen en komt het een andere dag

Ja, super irritant. :frowning:

Die mensen staan ook onder een belachelijke hoge werkdruk. Probleem ligt niet zozeer bij de pakketbezorgers, maar bij organisaties als DHL en PostNL zelf.

Betekent niet dat het mag gebeuren. Gewoon blijven melden.

Of gelijk bij een pakketpunt laten afleveren, ook veel beter voor het milieu.

suoer irritant! ik kies ook als het kan altijd voor ophalen bij de appie of als dat niet kan een pakketpunt. ergste vind ik zelf als het bezorgd is bij vage mensen die dan daarna nooit thuis zijn.