pakkende titel pws?!

Ik moet dinsdag mn definitieve profielwerkstuk inleveren, alleen mijn pws begeleidster vond de titel + plaatje niet goed. We hadden als titel: Shakespeare, tje sonnets. En dan als plaatje een zwart-wit plaatje van shakespeare, alleen dat vond ze dus niet origineel genoeg.
Dus wie kan mij helpen met een ‘pakkende’ titel verzinnen? En misschien ook een origineel plaatje?
maakt niks uit wat je plaatst als het maar met shakespeare en/-of de sonnetten te maken heeft.
oké, bedankt alvast dan. (:

To be or not to be
als titel x’d
okee dit is een upje!

Misschien kan je de titel inspireren op een sonnet zegmaar, dat je daar een zinnetje uithaalt?

Damn… ik moet mn pws morgen inleveren, maar ben nog lang niet klaar :frowning_face:

het is idd niet erg origineel…
een bekende quote van hem (aangezien die niet bestaan, uit zijn toneelstukken) bijv ‘to be or not to be’ veel verder kom ik ook niet
zoek gewoon iets wat representatief is voor jullie pws

btw, wat moeten jullie allemaal vroeg klaar zijn met je pws… ik begin er net aan.

My kingdom for a horse?
Doubt truth to be a liar?

Ik heb het boek van Shakespeare maar nooit gelezen :stuck_out_tongue:

volgens mij verschilt het heel erg per school… en zelfs binnen onze school verschilt het heel erg, klasgenoten van mij moeten het pas over 3 maanden inleveren, dus ik voel me een beetje genaaid dat ik hem morgen al moet afhebben… :S

misschien dit plaatje

http://www.theartwolf.com…pers/millais_1024-768.jpg

In maart {4havo} kregen wij voorlichting/info over het pws enzo, voor de zomervakantie moesten we onze klad inleveren, kregen we het na de vakantie terug en nu moeten we het dinsdag afhebben. Midden oktober moeten we een presentatie houden. :l daar kijk ik wel tegen op.

& thanks iedereen voor jullie brainstorming. (:
als iemand nog andere ideetjes heeft: post!

up(:

Ik moet dit jaar ook sectorwerkstuk maken maar heb er nog niks over gehoord of gelezen ofzo :stuck_out_tongue: