Pakkende titel profielwerkstuk gezocht!

Heee,

Wij zijn op zoek naar creatievelingen die ons kunnen helpen om een leuke, grappige of bijzondere, passende titel voor ons profielwerkstuk te bedenken. Ons profielwerkstuk gaat over de werking van haarkleuring. Zelf kunnen we geen leuke titel bedenken en we hebben jullie hulp dus nodig!

Liefs!

http://www.youtube.com/watch?v=FxnLyB5uuQE moest meteen hier aan denken haha

"hairography’ hahaha

Gewoon, ‘de werking van haarkleuring’.

Het komt op je diploma te staan dus ik denk dat een serieuze titel het meest toepasselijke is.

ik vindt júist dat je wel een originelere titel kan doen hoor. het is maar je profielwerkstuk en het komt wel op je diploma te staan, maar dat doet er later echt niet toe als je een baan moet vinden oid én het gaat natuurlijk meer om de inhoud van het werkstuk!
of je kan natuurlijk een mix doen van de 2:
Omdat je het waard bent: een onderzoek naar de werking van haarkleur

Een haarfijn onderzoek (door…jullie namen)

tot in de (dode) puntjes uitgezocht: haarkleuring

Ik zou gewoon een normale titel nemen. Het is immers een professioneel werkstuk en dan vind ik het een beetje onprofessioneel staan als er een of andere ‘grappige’ titel boven staat (maar dat is mijn mening).

En bij een profielwerkstuk gaat het absoluut om de inhoud, dus het maakt echt niet uit wat je erboven zet. Als het maar goed op de inhoud slaat.

ik was altijd degene die de leuke titels voor acties bedacht die met ons onderzoek te maken hadden. (wij deden het over het Axe effect dus: Daten met Deo?)

Waarschijnlijk gaan we iets doen als: ‘Haarkleuring tot in de puntjes uitgewerkt’
Heel erg bedankt voor leuke jullie reacties!