Paint your own picture handleiding.

Lieve meiden,

Ik heb een programma voor op de pc zoals in de titel genaamd Paint your own picture, maar nu snap ik er weer werkelijk helemaal niets van, heeft iemand hier ervaring mee en kan die mij vertellen hoe het werkt?? Of heeft iemand toevallig iets van een handleiding voor mij? Want op internet is hier vrijwel weinig over te vinden, en ik wil er toch wel eens mee aan de slag maar heb het al zovaak gewoon geprobeerd en ik kom er steeds maar niet uit. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Alvast Bedankt!

xxxx

Nicole.

Je eigen foto als schilderij!
Met het Paint your own picture totaalpakket schilder je jouw favoriete foto’s professioneel na op écht canvas. Je zet je eigen foto’s met gebruiksvriendelijke software om in een perfecte lijntekening met kleurnummers. En met behulp van duidelijke instructies en je eigen creativiteit maak je vervolgens je mooiste schilderijen van je eigen foto’s!

_
Dit is de beschrijving die ik kan vinden.

http://www.paintyourownpicture.eu/

Is dit het?

ja, die had ik inderdaad ook gevonden, maar ik moet me in kunnen loggen voor de handleiding, en dat lukt mij helaas niet… daarom, en ik snap er echt niks van van het programma niet en waarom ik niet ingelogd kom :frowning_face:

Kan je je niet gewoon registreren?

da heb k dus al geprobeerd, maar dat gaat niet op de een of andere manier egt vaag, heb het al op verschillende manieren geprobeerd. :frowning_face: