Paint tool SAI /photoshop

Sorry er is waarschijnlijk al een forum over maar niet echt wat ik zocht, veel zeggen van ja ik heb hem gewoon gedownload, en dan dus niet de trial versie, maar heeft iemand daar een link van want ik heb hem heel hard nodig ;$
En als dit al bestaat, graag een link naar de reactie waar die link staat ofzo en dan mag die natuurlijk verwijderd worden… En dat photoshop topic heb ik al doorgekeken

[i]Heb je het nou over Paint tool SAI? Ik heb een volledige versie gedownload inderdaad. Via Piratebay.org en dan gewoon Paint tool SAI intikken.

Photoshop kun je alleen een trial versie van downloaden volgens mij, ik heb in ieder geval het gehele Adobe pakket gekocht.[/i]

Oke, ja ik had het over alle 2 nouja ik wil dus graag 1 van de 2 alleen bij piratebay, ik heb gezocht maar ik snap het niet, ja het klinkt heel dom maar ik kom nergens bij die download ofzo, zegmaar ;s

http://thepiratebay.org/torrent/5249874/Paint_Tool_Sai_v1.10_English

Ja, die had ik gevonden, dan klik je op downloaden, dan kom je weer bij zo’n ding deed ik weer downloaden en dan deed ik uitvoeren, of moest ik op opslaan klikken?

Heb je een download programma op je computer staan? Bij voorkeur Utorrent of zo?

Ja, die heb ik, moet ik hem dan opslaan en hem daar eerst nog in openen ofzo?

Euhm, kun je niet openen met doen of zo? Is al lang geleden dat ik iets gedownload heb dus ik weet het niet precies meer. Anders zou ik opslaan doen en dan in dat downloadprogramma zetten.

Ja, want ik download liedjes, alleen dan andere site, en dan druk ik openen en dan opent die hem meteen daarin alleen hier staat alleen uitvoeren, opslaan en nog zo’n ding… Maar ik probeer dat wel ff, dat opslaan en daarin zetten

Dat werkt ook niet… nouja ik kijk nog wel ff verder, iig bedankt!

voor photoshop heb je een crack nodig :slightly_smiling_face:

Voor photoshop heb je helemaal geen crack nodig, je hoeft er zelfs geen torrents oid voor te downloaden.
http://thevanillatwilight.webs.com/downloaden.htm
Ik heb hier uitgelegd hoe t moet :wink:

Echt? Cool ga ff kijken. Dankje!

Ik heb paint tool SAI ook gedownload en hij staat nu helemaal klaar in uttorent, maar nu moet ik drukken op openen met … maar met wat moet ik dat dan openen? Ik snap er echt niks van?

upje