Pailletengiletje

Ik heb laatst een heeeel leeuk paillettengiletje (vero moda) gekocht =D

maar ik weet nog niet zo goed hoe ik hem moet combineren. Het is zo’n ‘open’ ding laatmaarzeggen, beetje bolero-idee met een mat-zilver achtige look.

Ik dacht zelf aan een donkere (zwarte/grijzige) jeanslegging met een wit shirtje (met of zonder print. met stond eigenlijk ook heel erg leuk) eronder. Maar dat is allemaal met korte mouwen, en in de winter is het (logisch) een beetje te koud voor korte mouwen. Een effen shirt met lange mouwen kan wel, maar dat vind ik weer wat minder.

iemand ideeën? evt. plaatjes ofzo =).

edit: hoo; typefout in de titel! naja. als een moderator dit leest; kan je het even veranderen in Paillettengiletje? =).

Vaak passen gilletjes gewoon op jeans, welke kleur dan ook.
Ook vaak te combineren met een wit shirtje of t-shirtje.

ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken ja. maar dat is dan weer zo simpel. maar het moet natuurlijk ook weer niet te overdadig worden; want die pailletjes zijn ook al redelijk opvallend.

nog meer? =)

Ik denk dat ik dezelfde heb gekocht. Ik vind hem erg mooi boven een donkere spijkerbroek en een zwart shirt met ronde hals eronder. Ik heb meestal lange oorbellen in de kleuren van die pailletjes in. En zwarte laarzen eronder!
ps. Mijn moeder vond dat ding echt afschuwelijk, haha.

ja, met een donkere spijkerbroek vind ik hem ook het mooist! maar licht kan opzich ook wel, wordt het wat meer casual.

ik vind hem ook mooi bij m’n donkere jeanslegging, maar daar moet ik een lang shirtje bij aan en ik heb geen zwart of wit lang shirt, heel vervelend.

maar ik ga zo maar eens een combinatie-sessie houden, lijkt me erg handig :p.

Ik heb een giletje van de H&M, ook vól met pailletjes. Het is meer iets feestelijks…

ik denk dat ik wel weet welke jij bedoelt =).

maar die van mij vind ik niet per se voor iets feestelijks, het kan wel heel goed natuurlijk, maar het kan ook voor gewoon.

uuup?

Bij de H&M kan je lange shirts met lange mouwen kopen (: