Packard bell easy note TK Probleem

Hi everybody!

Mijn zus heeft een opstart probleem met haar laptop, ze komt wel op het startscherm, maar hij start niet op. Ze kan wel haar wachtwoord nog invullen en blijft er een rondje met ‘welkom’ op staan. Zonet had ze een leeg scherm de hele tijd, wel met een muis. Heeft iemand enig idee wat we kunnen doen om hem aan te krijgen? Alvast bedankt!

upje

Heeft ze al geprobeerd om systeemherstel te doen?

HEY,HEY, IK HAD DEZELFDE PROBLEEM D:

Packard Bell is gewoon een kut-merk.

We konden er zelf niks aan doen dus hebben we hem naar de computerwinkel gebracht, hij was nog op garantie by the way, die wouwen hem repareren maar we moesten er wel zelf voor betalen, omdat het iets van ‘software’ ofzo was, en dat staat zogezegd nooit op garantie. We waren dus ong. 60 euro kwijt omdat na 3 dagen weer hetzelfde probleem terugkwam. Dan heeft gewoon iemand van mijn familie volledig opnieuw de windows erop moeten zetten, alles weg, al mijn bestanden, foto’s enz. . .

Verder heb ik geen idee wat je eraan kunt doen, die informatieciens doen er geen kloot aan… Als je iemand kent die er verstand van heeft kan je het gewoon beter aan hem vragen om windows er opnieuw op te zetten denk ik. Maar ik denk niet dat er nog hoop is om iets van je zus dr computer te redden.

Koop nooit een Packard bell, echt niet. Wij hadden er 2, allebei kapotgegaan. Nu hebben we een sony en hij doet het prima.

In plaats van gelijk het merk in z’n algemeenheid af te zeiken kunnen we misschien beter kijken naar mogelijke oplossingen, nietwaar?

Het is logisch dat ze bij een computerwinkel vrij weinig kunnen doen als het een softwarematig probleem is. Computerwinkels gaan over hardware, niet over wat jij allemaal op je pc of laptop installeert.

Probeer eerst eens in veilige modus op te starten en systeemherstel te doen voordat je heel Windows er opnieuw op gaat zetten. Het kan best zijn dat een bepaalde update of installatie dit heeft veroorzaakt, en met systeemherstel kun je tenminste nog terug naar een eerdere datum waarop alles nog wel werkte.

Heb ik dus ook gehad met mijn packard bell !!!

Ik heb hem naar fabrieksinstellingen terug gezet. was AL mijn bestanden kwijt, maar je kunt naar fabrieksinstellingen terugzetten door hem uit te zetten en dan weer aanzetten en tijdens het aanzetten f8 of f10 hele tijd op duwen.