paasvakantie

Joepie eindelijk komt de paasvakantie eraan, dan kan ik veel gaan shoppen en …
Maar voor de rest weet ik niet zoveel om te doen, ik kan maar moeilijk 14 daag gaan shoppen. Weten jullie soms toffe dingen om te doen tijdens de vakantie???

Omg!

ik heb nieteens paasvakantie ben alleen maar vrijdag en maandag vrij :woman_facepalming:

paasvakantie?
ik heb vrijdag, dinsdag en woensdag toetsen.
dus ik ga leren xd.

ontoppic: je kunt leuke dingen gaan doen met vriendinnen!
zoals een meidendag/avond.
of gaan sporten of zwemmen met vriendinnen of naar de bioscoop of een film gaan kijken hahagenoeg te doen.

heb jij 14 dagen vrij?!
ik heb alleen van vrijdag t/m dinsdag vrij.

bedoel je niet de meivakantie? :’)

In België hebben ze idd 14 dagen paasvakantie.

Ik zou zeggen gewoon veel leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen om je lekker te ontspannen. Lang uitslapen, die rust heb je verdiend. En zo veel mogelijk dingen doen die je graag doet.

Volgens mij woont ze in België.

ja ik woon in belgië, de paasvakantie duurt twee weken, nadat je de paasexamens hebt gedaan. IK ga gewoon super lang uitslapen, want ik ben moe van het leren en met vrienden op stap en shoppen mogen we zeker niet vergeten!!
morgen krijg ik mijn rapport mijn uitslagen van het examen en krijg ik te horen of ik nog latijn mag doordoen volgend jaar!! ben zo zenuwachtig!!

wtf? 14 dagen O_o ik ben al blij met mijn weekje vakantie xD maar ik verveel me nu al dood >_>

daarom heb ik deze topic geplaatst, buiten shoppen, surfen op girlscene en … verveel ik me ook dikwijls dood.

14 dagen?!
Ik heb alleen maar vrijdag en maandag vrij…
Maar mijn ‘paasvakantie’ valt in de toetsweek, dus ik ga fijn leren.

waaat?! heb jij een paasvakantie van 2 weken?! ik wou dat ik dat had!
ik heb alleen morgen, zaterdag, zondag, maandag, en dinsdag vrij!

Ik heb ook 2 weken paasvakantie :grinning:
Maar ik ben al twee weken niet naar school mogen gaan :cry:

HUISWERK MAKEN ! :GAY:

ik ben van vandaag tot dinsdag vrij. Dan 2 dagen toetsen en 1 dag vrij… heb het echt zo chil. Dan 2weken vrij, daarna stage 10 weken en dan vakantie

ga koken met vriendinnen, filmavondjes houden, uit, werken, sporten

Ik heb ook alleen morgen en maandag erbij vrij, zou ook wel 2 weken willen!

OT: als het mooi weer is kun je terrasjes doen, en winkelen inderdaad.
Of je kamer een make-over geven (of jezelf), iets creatiefs doen, dat soort dingen.