Hoi
Gewoon ff nieuwsgierig Wie heeft er paasexamens en hoelang? En wie is er al beginnen studeren?
Xxx
Ikkeeee
begin over anderhalve week en duurt maar 1 weekje
en normaal gezien wou ik morgen beginnen met leren
Ik dus zelf ook maar maar 4 dagen, alleen mijn hoofdvakken Morgen begin ik ook met leren
Ik . Anderhalve week ,2examens per dag en nee ,als ik nu begin te studeren dan vergeet ik alles :’) Maar ik ga vanaf volgende week,morgen beginnen met leren voor de moeilijkere vakken
ja, wij hebben ook alleen hoofdvakken, maar ik vind het best kut want geschiedenis enzo, wij hebben dat nu bijv. maar 2 uur per week, maar het is dan wel evengoed heel veel wat ik dan moet kennen voor de examens van juni
pfft dat gaat me een gestress worden :’)
jhaa bij mij ook :s pfft hebben jullie na je examen week nog een week les met toetsen enzo? want ik wel en dat is echt dom vind ik xs
upje
over twee weken toetsweek, de laatste in mijn havocarriere. dan is mijn pta compleet en hoef ik alleen nog het ce. en dan naar vwo.
oh nee wij hebben na de examens gewoon lekker vakantie! wel eerst nog rapport halen enz mja xd bah wat stom nog toetsen erna? beetje vreemd ook, heb ik nog nooit gehoord