Paasexamens

Hoi
Gewoon ff nieuwsgierig :stuck_out_tongue: Wie heeft er paasexamens en hoelang? En wie is er al beginnen studeren?
Xxx

Ikkeeee
begin over anderhalve week en duurt maar 1 weekje
en normaal gezien wou ik morgen beginnen met leren

Ik dus zelf ook maar maar 4 dagen, alleen mijn hoofdvakken :slightly_smiling_face: Morgen begin ik ook met leren :stuck_out_tongue:

Ik . Anderhalve week ,2examens per dag en nee ,als ik nu begin te studeren dan vergeet ik alles :’) Maar ik ga vanaf volgende week,morgen beginnen met leren voor de moeilijkere vakken

ja, wij hebben ook alleen hoofdvakken, maar ik vind het best kut :stuck_out_tongue: want geschiedenis enzo, wij hebben dat nu bijv. maar 2 uur per week, maar het is dan wel evengoed heel veel wat ik dan moet kennen voor de examens van juni
pfft dat gaat me een gestress worden :’)

jhaa bij mij ook :s pfft hebben jullie na je examen week nog een week les met toetsen enzo? want ik wel en dat is echt dom vind ik xs

upje :slightly_smiling_face:

over twee weken toetsweek, de laatste in mijn havocarriere. dan is mijn pta compleet en hoef ik alleen nog het ce. en dan naar vwo.

oh nee :astonished: wij hebben na de examens gewoon lekker vakantie! wel eerst nog rapport halen enz mja xd bah wat stom nog toetsen erna? beetje vreemd ook, heb ik nog nooit gehoord