Paarse/Rode Lip

Mijn vriendin gooide mijn jas naar mij toe en toen kreeg ik de rits van de jas tegen mijn onderlip aan!
het bloedde heel veel en het is nu rood en paars.
het is een grote bult die wel pijn doet!
wat is dit en wat kan ik er tegen doen?

x Rainbowpanter

rode lippenstift? :'D

nee ik heb niet echt een idee ik denk dat t beste kunt koelen en voor de rest mee rust laten

Ik zie nog niet echt voor me dat een jas rits gelijk je lip verwond. Ook niet echt dat de jas zo hoog gegooid wordt x). Nouja ik zal er niets mee doen. Je kan er wel ijs tegen aan doen.

Haha, in dit geval gaat het niet om geloofwaardigheid! Ik zou het gewoon twee dagen laten zoals het is, misschien een beetje labello om het te verzachten.

Idd :’)

Anyways, ik zou er nu niks aan doen. Niet aanzitten met je handen of telkens voelen ofzo (i.v.m. bacterien). Geen lippenstift of andere rotzooi op smeren. Gewoon laten helen en eventueel verzorgen met purol of zoiets. Je blijft het een paar dagen zien en daarna gaat het weg. zoals met elke (schaaf)wond…

Niets mee doen en het zo laten rusten. Vooral niet aan zitten

Dankjee (hielp me het meest) x

Ok een beetje ontopic (ivm bacterien) en erg offtopic :stuck_out_tongue: :

(by the way, ik ben zo’n iemand die NIET met haar handen van die zooi af kan blijven, maar antibacteriele ontsmettingsmiddel is best hardnekkig en om elke min je handen te wassen is ook om niet goed van te worden.

Ik heb nu van die essence pure skin creme. en die is ook antibacterieel, en dat werkt super goed :>. Ik had eerst nog acné op mn kin enzo, wist nooit waarom dat zo was, maar nu ik mn handen zo nu en dan inwrijf met dat spul, en het ook als dagcreme gebruik, want het is dagcreme, is het helemaal over :>. Just saying.)