paarse, oranje nagels??

Ik deed juist mijn nagellak eraf en ik zie ineens dat mijn nagels er heel raar uitzien. Het onderste van mijn nagels is paars en het bovenste gedeelte oranje? Wat betekent dit?

dat je te lang nagellak op hebt gehad
ik heb altijd rode nagellak op, en als ik het er af haal zijn mijn nagels echt heel erg oranje.

Gebruik je een base-coat? Want anders zou ik maar beginnen met dat te gebruiken.

Dat je geen of een slechte basecoat hebt gebruikt, waarschijnlijk.

dat er veel pigment in je nagellak zit en dat je geen basecoat hebt gebruikt.

chips, dan heb ik een slechte basecoat xD
Wie weet er een goede basecoat? :slightly_smiling_face:

als je nagelss verkleurd zijn moet je ze een tijdje laten weken in koud water met citroensap. dan gaat t weg. :]

of nail whitener op doen.

[Ik had het ook vorig jaar en iedereen op school zo: “Wahw! In ieder geval beter dan dat fluogroen kleurtje van gister!” -.-
Slechte basecoat, te lang de nagellak erop gelaten, teveel kleur in de nagellak (en dat je geen basecoat zou gebruikt hebben, tja dan geeft het “af” op je nagels)…
Basecoat is echt belangrijk… ik heb al eens een essence lakje gekocht en die was echt verschrikkelijk! En dat was mijn éérste lakje ever :d dat was dus echt balen maargoed.
Als je op google ‘verkleurde nagels’ opzoekt vindt je gelijk al veel, kun je eens kijken wat je er tegen kan doen.
X! :grinning:

Ik gebruik ook nooit basecoat ;p .
ttoch maar eens doen dan.