Paarse New York Yankee pet combineren

Heeihooi

Ik heb al best lang een paarse baseball pet (NY yankees) maar ik heb hem niet vaak op. Ik weet niet zo goed waar ik het bij kan dragen. Ik heb geen paarse broek helaas. Weten jullie iets? Kan het ook op een andere kleur?

xx

Wit, zwart grijs…

Grijze broek met wit shirt , gewoon spijkbroek met wit shirt , zwarte broek , paars truitje :stuck_out_tongue:

kleuren combineren mag wel hoor! ze zeggen dat je minstens 3 verschillende kleuren moet dragen om ‘in’ te zijn! dus… ik zou hem gwn dragen waneer ik zin heb, wathever wat ik aan heb!

Okee :slightly_smiling_face: Bedankt voor de reacties allemaal :slightly_smiling_face:
Ik ga m binnekort weer n keertje dragen denk
Misschien met n hoge spijkerbroek en wit shirtje, dat lijkt me wel leuk!

x

Dat is denk ik wel leuk, en dan met simpele zwarte Vans/sneakers eronder? Combineren lukt je vast wel :wink:

@Thepretender Jaa, gewone sneakers ofzo, ik moet alleen nog leuke sneakers kopen voor de winter. Ideeën?

vind je die sneakers met een sleehak niet leuk? Ik ben 13 en heb er al :wink:

hmm Niet echt eigenlijk :blush:
Ik ga veterschoenen met sleehak kopen dus ik wil nog platte sneakers erbij :slightly_smiling_face:

Ik zou voor de winter wel leren sneakers doen. Misschien kan je een tof paar vinden van Vans of Nike? Even Footlocker of ProSport etc. binnenlopen.

Ja, goed idee :slightly_smiling_face:
dankjewel! x

No problem:)

Ik verplaats hem even naar Mix & Match. :slightly_smiling_face: