Paarsachtige houthakkers blouse met studs, hoe te combineren? ;s

http://i43.tinypic.com/2eztn4g.png

vind het heel lastig, open of dicht en met wat voor outfit? Hij is trouwens oversized.

Gaaf! Ik heb ook zoiets. Hoe ik het draag is met een zwarte panty of legging en bruine laarzen, zwart 5 euro rokje van de H&M en daarop een lang grijs topje, en dan de blouse open (als een soort vestje erover heen).

Okay een zwarte panty heb ik niet en dat 5 euro rokje ook niet maar kan ik wel halen. is dat ook warm genoeg voor de winter? Bruine laarzen heb ik niet en wil ik ook niet want dat is totaal niet mijn smaak haha zijn zwarte laarzen ook goed? XD

Tuurlijk zijn zwarte laarzen ook goed, wat kan er fout gaan? Kijk of het mooi staat zo ja, hou het aan

Haha wie ben ik om te zeggen wat goed is? Als jij het maar leuk vindt en je er fijn in voelt! :slightly_smiling_face: Als je bijvoorbeeld wel een zwarte skinny broek hebt, kun je die dragen i.p.v. het rokje en de panty. Je kunt hem ook combineren met een grijze skinny en een zwart topje, en met pumps in plaats van laarzen.

Je kunt ook een skinny eronder doen en dan leuke laarzen en een taille riempje? Dat vind ik ook altijd wel leuk staan. Of inderdaad open dragen met een topje eronder.

Een zwarte skinny heb ik inderdaad.

Dank jullie wel voor de hulp haha.

Zwart (nep) leren rokje (ik vind een skatermodel het leukst)
highwaistedshortje
gewoon een simpele spijkerbroek

highwasted spijkerbroek, daar de blouse bij instoppen, schakelketting erbij om en schoenen die je leuk vind, uggs, nikes … en de mouwen een beetje opkrullen tot je elleboog :slightly_smiling_face:

Leuke blouse! Ik zou 'm oprollen tot aan je elleboog en het dan gebruiken als vestje, open dus met een shirt of dunne blouse zonder mouwen eronder.
En daarna kan je er idd heel veel bij aan, spijkerbroek, legging, legging met rokje, etc.

Die heb ik ook! Ik draag hem gewoon los en met een zwart hempje eronder.

in ieder geval niet dicht doen, ik combineer dat altiijd met een zwart strak rokje en een zwart hempje eronder, zwarte legging en van die bruine laarsjes met veters